تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری تسریع شود

شهرکرد_ ایرنا_ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند تکمیل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان را تسریع کنند.

به‌گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز پنجشنبه برای دومین بار در یک هفته اخیر در بازدید از روند پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن استان تاکید کرد: انتظار می‌رود بخش قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان تا پایان سال‌جاری تکمیل، بهره‌برداری و تحویل متقاضیان واجد شرایط شود.
وی افزود: باید ستاد اجرایی فرمان امام خمینی‌ (ره) و بنیاد مسکن هم از تمامی ظرفیت خود برای سرعت‌بخشی به روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن بهره‌گیری کنند.
حیدری یادآور شد: تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در اُمیدآفرینی بین مردم و تحقق اهداف دولت سیزدهم نقش مستقیم ایفا می‌کند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از یک میلیون جمعیت دارد و تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری طرح نهضت ملی از مهم‌ترین خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم این استان است.
در طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور هدف‌گذاری شده که از این تعداد سهم چهارمحال و بختیاری سالانه دست‌کم ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha