استاندار چهارمحال و بختیاری: بانک‌ها تعهدات خود در خصوص نهضت ملی مسکن را محقق کنند

شهرکرد - ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:بانک‌ها به ویژه بانک مسکن باید تا قبل از پایان روز کاری شنبه آینده به تعهدات خود نسبت به راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) عمل کند.

به‌گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری شامگاه پنجشنبه در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن استان تاکید کرد: پس از این زمان، هیچ بهانه‌ای در خصوص واریز نشدن در این خصوص نخواهم پذیرفت.

وی شتاب در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و افزود: پیش‌تر، بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مشکلاتی داشتند که به لطف خدا و با پیگیری‌های انجام شده این مشکل رفع شد و انتظار این است بانک‌های عامل به خصوص بانک مسکن به این تعهد خود عمل کنند.

حیدری تصریح کرد: ستاد اجرای فرمان امام خمینی‌(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظفند تا یک هفته آینده تمامی ظرفیت خود را نسبت به استقرار گروه‌های اجرایی پیمانکاران فعال کنند.

وی یادآور شد: همچنین اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری باید با جدیت بیشتری طرح‌های در دست اقدام خود را فعال کند.

رییس شورای تامین مسکن چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مردم چشم انتظار مسوولان هستند و با هزاران اُمید نقدینگی خود را در اختیار ما گذاشته‌اند.

وی صیانت از اُمید و سرمایه مردمی را وظیفه مسوولان دانست و گفت: از مدیران و پیمانکاران انتظار دارم به این موضوع با جدیت بیشتری ورود کنند زیرا تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بزرگ، تنها با روحیه جهادی محقق خواهد شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری طرح نهضت ملی از مهم‌ترین خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم این استان است.

در طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور هدف‌گذاری شده که از این تعداد سهم چهارمحال و بختیاری سالانه دست‌کم ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha