۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85279222
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۲۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در کردستان اختصاص یافت

سنندج- ایرنا- معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری از اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریال از سوی نهاد ریاست جمهوری برای آزادی ۱۵۰ زندانی در کردستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، «محسن منصوری» روز جمعه در مراسم آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد در سنندج با بیان اینکه سنت آزادی زندانیان در سفرهای ریاست جمهوری از کردستان شروع شده و در دیگر شهرهای کشور نیز ادامه می باید اظهار کرد: اگر مشکل اشتغال در کردستان حل شود بسیاری از معضلات اجتماعی نیز برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کمک های مضاعفی برای حل مشکلات زیرساختی زندان های کردستان خواهد شد افزود: تسهیلات مورد نیاز برای اشتغال زندانیان پس از آزادی توسط صندوق کار آفرینی امید پرداخت خواهد شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور نیز در این مراسم گفت: نگاه نظام اسلامی به زندان یک نگاه انسان سازی است.

حجت الاسلام احمد صالحی با بیان اینکه به برکت خون شهدا نظام اسلامی ایران با اقتدار پابرجاست، گفت: حضور کردستانی ها در استقبال از رئیس جمهور نشان دهنده گوشه ای از این اقتدار است.

در این مراسم ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد توسط ستاد دیه و خیرین استان با مبلغ ۱۵ میلیارد تومان آزاد شدند.

آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور نخست و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح روز پنجشنبه وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیران کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور در آغاز سفر به کردستان، نخست در آیین بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان حاضر شد و این پروژه را به طور رسمی افتتاح کرد.

آیت الله رئیسی پس از راه اندازی خط آهن سنندج - همدان به میان مردم رفت در میدان آزادی سنندج با مردم این شهر دیدار کرد.

افتتاح فرودگاه سقز، دیدارهای مردمی در سنندج و بانه، دیدار با فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله برنامه های دکتر رئیسی در سفر استانی به کردستان است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیر ۱۴۰۱ دور نخست سفر خود به استان کردستان را انجام داد.

رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در برنامه‌ای یک روزه برای بهره‌برداری از پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha