۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85279656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی ۱۳ آبان در سنندج آغاز شد

۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبر: 85279656
راهپیمایی ۱۳ آبان در سنندج آغاز شد

سنندج- ایرنا- راهپیمایی ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور اقشار مختلف مردم در سنندج آغاز شد.

به گزارش ایرنا، ۱۳ آبان ۱۴۰۲ هم رسید و جوان و پیر، زن و مرد و کارمند و بازاری باز هم راهی خیابان های سنندج شدند تا استکبارستیزی خود را به رخ جهانیان بکشند.

مردم همیشه در صحنه سنندج این بار هم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، دقایقی قبل از آغاز رسمی راهپیمایی، در میدان آزادی این شهر تجمع کردند تا با حضور پرشور خود، آمریکا و دشمنان ایران اسلامی را به چالش بکشند.

شرکت کنندگان در این آیین ملی علاوه بر سر دادن شعار های ضد استکباری و حمل پارچه نوشته ها و پلاکاردهایی با مضامین ضد استکباری، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

مردم شهرها و بخش های مختلف استان کردستان متحد و یکپارچه با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل بار دیگر نفرت خود از استکبار را به نمایش گذاشتند.

دانش آموزان کردستانی هم همزمان با سایر اقشار ایران زمین بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان لرزه بر هیمنه استکبار جهانی انداختند.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در سنندج از میدان آزادی سنندج به سمت خیابان فردوسی و میدان انقلاب این شهر برگزار می شود.

روز ۱۳ آبان ۵۸ نیز دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند که به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز را «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha