ایران پرچم پایین کشیدن آمریکا از اوج سلطه جهانی را بلند کرده است

سنندج- ایرنا- مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: ایران اسلامی پرچم کشیدن آمریکا از اوج سلطه جهانی را بلند کرده است و اهمیت این اتفاق را باید برای نخبگان دنیا روشن کنیم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الله عبدالملکی در راهپیمایی ۱۳ آبان در سنندج اظهار کرد: بی شک وقتی جنایات اقتصادی آمریکا را برای نخبگان دنیا روشن کنیم همه آنها با ما هم پیمان خواهند شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان و اقتصادان های جهانی به صراحت گفتند آمریکا برای اینکه اقتصادش به تعادل برسد نیاز به ایجاد بیماری برای کنترل جمعیت دارد و لذا برای موجودیت اقتصادی خود اقدام به ایجاد و شیوع بیماری می کند.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با اشاره به اینکه همه مردم دنیا بردگان اقتصادی آمریکا هستند، ادامه داد: آمریکا بیش از ۲۰۰ تحریم علیه مردم دنیا اعمال کرده است و مردمان این کشورها دچار مشکل اقتصادی شدند.

عبدالملکی یادآور شد: حال این سوال مطرح می شود چرا جهان علیه این سلطه آمریکایی قیام نمی کند، بی شک پاسخ این است که دنیا خیال می کند از نظر اقتصادی وامدار این کشور هستند.

وی ادامه داد: صحبت کردن درباره جنایات آمریکا ساعت‌ها وقت نیاز دارد و حال حرف تمام دنیا است که این نظام سلطه ای که آمریکا بر دنیا اعمال کرده است، جنایات جنگی و بشری اش را دیده ایم باید متوجه جنایات اقتصادی آن باشیم.

عبدالملکی در ادامه به اسرائیل به عنوان شیطان کوچک نام برد و گفت: ما رژیم صهونیستی را در قواره دشمنان جمهوری اسلامی نمی بینیم، حریف اسرائیل حماس و حزب‌الله لبنان است و بی شک اگر جمهوری اسلامی برای نابودی این شیطان کوچک اقدام کند ظرف چند روز آن را نابود خواهد کرد.

وی افزود: این شیطان کوچک با جنایت های خود در منطقه ای که غصب کرده و اسم کشور روی آن گذاشته است، اقتصاد منطقه جنوب غربی آسیا و غرب آسیا و شمال افریقا را فلج کرده و خسارت‌های سنگین اقتصادی ایجاد کرده است.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی اضافه کرد: اسرائیل مهمترین ضربه اقتصادی جهان اسلام را وارد کرده است، به طوری که ما کشورهای اسلامی ۱۵ درصد جمعیت دنیا را داریم اما کمتر از ۱۰ درصد تولید را داریم و عامل آن هم سیاست های خبیثنانه و پلید اسرائیل غاصب است.

تمام دنیا مدیون جمهوری اسلامی هستند

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی درادامه اظهار کرد: امروز تمام دنیا مدیون جمهوری اسلامی ایران هستند، چرا که اگر جمهوری اسلامی نبود رویای پلید نیل تا فرات اسرائیلیی‌ها امزوز محقق شده بود و امکان زندگی برای هیچ کس در این منطقه وجود نداشت.

وی اضافه کرد: اولین کاری که جمهوری اسلامی ایران انجام داد این بود که حضرت امام شعار فلسطین را بلند و جهانی کرد و با این کارعملا سرعت رشد اسرائیل غاصب متوقف شد.

عبدالملکی اظهار کرد: با دیپلماسی جمهوری اسلامی بسیاری از زمین‌هایی که اسراییل غصب کرده بود پس گرفته شد و بی شک وقتی اسرائیل نابود شود مردم می فهمند، جمهوری اسلامی چه کمک و خدمتی به جهان اسلام و جهان بشریت کرده است.

در پایان این مراسم، قطعنامه ۱۳ آبان قرائت شد و شرکت کنندگان با شعار الله اکبر آن را تایید کردند، همچنین پرچم اسراییل و آمریکا به آتش کشیده شد.

۱۳ آبان ماه، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به دلیل سه اتفاق در اذهان دانش آموزان و عموم مردم ماندگار شده است.

عده‌ای از دانش‌آموزان مبارز و بیدار در آبان ۱۳۵۷ علیه رژیم پهلوی برخاستند و جان خود را راه کشور تقدیم کردند. هرچند که تلخی واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی پس از سال ها هنوز هم حس می شود اما نقش تاثیرگذار و مقاومت آنان در پیروزی انقلاب اسلامی گرامی و مبارک است.

۱۳ آبان همچنین سالروز تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳ و تسخیر سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) در سال ۱۳۵۸ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha