۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85279808
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش رگباری و آبگرفتگی، نتیجه فعالیت سامانه ناپایدار در گلستان است

گرگان- ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی گلستان گفت: ورود سامانه ناپایدار، موجب تغییر در آب و هوای استان شده و علاوه بر احتمال ریزش باران رگباری، آبگرفتگی معابر و رعد و برق را نیز به همراه خواهد داشت.

محمود محمدقلی‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این سامانه ناپایدار از عصر امروز فعال شده و به مدت سه روز آب و هوای گلستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی بیان کرد: بارش باران و وزش باد شدید از مخاطرات فعالیت این سامانه است که بارندگی به صورت رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: همچنین با فعال شدن این سامانه، شاهد پدیده مه خواهیم بود که در ساعات ابتدایی روز دوشنبه ملموس‌تر و مدت زمان آن نیز بیشتر خواهد بود.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی گلستان افزود: با توجه به بارش‌ رگباری باران، آب گرفتگی در مناطق شیبدار و کوهستانی، کوهپایه‌ای و ساحلی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: پدیده بارش در مناطق شمالی و میان دشتی گلستان موثر نخواهد بود اما فعالیت این سامانه ناپایدار در نقاط کوهستانی به صورت برف پراکنده است .

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی گلستان گفت: همچنین در نواحی مستعد استان در مدت زمان فعالیت این سامانه احتمال بروز گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha