فریاد بلند استکبارستیزی نوجوانان و جوانان چهارمحال و بختیاری در ۱۳ آبان‌ماه

شهرکرد - ایرنا - همزمان با یوم‌الله ۱۳ آبان فریاد بلند ضد استکباری مردم چهارمحال و بختیاری به ویژه نوجوانان و جوانان در محکومیت جنایت‌های استکبار جهانی با برگزاری راهپیمایی در سراسر استان طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز دانش‌آموزان، دانشجویان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم پرشورتر از گذشته در روز استکبارستیزی، با هدف همدردی با ملت مظلوم فلسطین و حمایت از جبهه مقاومت، جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا را محکوم کردند.

۱۳ آبان به دلیل حوادث تاریخی، نماد استکبارستیزی ملت ایران بر علیه آمریکا است و امسال این یوم‌الله به دلیل حمله‌های وحشیانه رژیم کودک‌کش اسراییل به غزه و کشتار کودکان، زنان و مردان بی‌گناه فلسطین حال و هوای دیگری به خود گرفت.

دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری امروز آمدند تا به همکلاسی‌های خود در غزه بگویند که آن‌ها تنها نیستند و حامی کودکان فلسطین هستند.

به گفته تعدادی از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در راهپیمایی۱۳ آبان‌ماه؛ امروز فلسطین و غزه به عنوان خط مقدم مقابله با استکبار جهانی تبدیل شده است و انجام عملیات طوفان الاقصی شوک عظیمی به رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آن‌ها وارد کرد؛ این عملیات شکنندگی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد.

علی کریمی یک دانش‌آموز کلاس اهل چهارمحال و بختیاری به خبرنگار ایرنا گفت: امروز برای همدردی با کودکان مظلوم فلسطینی که بی‌گناه بر اثر حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند و روزهای سختی را پشت سرمی‌گذارند، آمدم تا به آن‌ها بگویم ما جوانان و نوجوانان ایرانی پشت شما هستیم و شما تنها نیستید.

رویا ملکی دانش‌آموز شهرکردی گفت: من برای حمایت از دانش‌آموزان مظلوم فلسطین آمده‌ام و می‌خواهم به آن‌ها بگویم که کمک کردن به فلسطین و رفتن به غزه و شهادت بزرگترین آرزوی من و همه جوانان و نوجوانان ایرانی است.

او ادامه داد: ما دانش‌آموزان ایرانی همیشه برای کمک به دانش‌آموزان غزه آماده هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم.

زهرا شاهقلی یکی دیگر از دانش‌آموزانی که در این تجمع با در دست داشتن عکس کودکان شهید شده غزه حضور داشت به خبرنگار ایرنا گفت: مطمئن هستیم که با همت و توان نیروهای مقاومت اسراییل به زودی نابود و ملت فلسطین و قبله‌گاه اول مسلمانان جهان از دست رژیم صهیونیستی کودک‌کش آزاد می‌شود.

امیر علی مظفری یکی از دانش‌آموزان استان گفت: من در کنار همه کودکان مظلوم فلسطین هستم، امروز به اینجا آمدم تا به آنها بگویم تنها نیستند و ما با تمام توان از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، روز ۱۳ آبان‌ماه در حیات مبارزاتی ملت بزرگ ایران یادآور سه حادثه‌ تاریخی تبعید امام خمینی( ره) در سال ۱۳۴۳، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان نوجوان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه‌ جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ است؛ حوادثی که در یک‌طرف آن ملت ایران و امام راحل به‌عنوان مظهر مبارزه و استقامت قرار دارد و در طرف دیگر هم دولت مستکبر آمریکا قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha