پرچم افتخار آفرینی سیستان و بلوچستان در همه عرصه‌ها بلند است

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما میراث دار فرهنگ پر افتخاری هستیم که باید آن را حفظ کنیم و به آیندگان بسپاریم؛ جوانان نیز باید بدانند که در نقطه پر افتخاری ایستاده‌ایم و پرچم افتخار آفرینی این استان در همه عرصه‌ها با افتخار بلند است.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا شریفی روز شنبه در آیین اجرای طرح یاریگران زندگی در روستای جهانتیغ شهرستان زابل اظهار کرد: اتحاد، همبستگی و زندگی برادرانه بین مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان مثال زدنی است.

وی افزود: مسوولان در میدان بودن در عرصه های مختلف را از این مردم بصیر و ولایتمدار سیستان و بلوچستان آموختند و در واقع این مردم هستند؛ که به مسوولان آموختند چگونه در سختی‌ها ایستادگی و مقاومت کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به هنر دست بانوان هنرمند این استان بیان کرد: وظیفه مسوولان استانی این است که این هنر اصیل بانوان منطقه را در بازارهای کشور و جهان به نمایش بگذاریم.

وی افزود: هنر اصیل سوزن دوزی مشتری جهانی دارد که در نمایشگاه کشور مکزیک در شهر مکزیکوسیتی به نمایش درآمده و در آینده نزدیک در نمایشگاه صنایع دستی دهلی و عمان نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با مخاطب قرار دادن جوانان و نوجوانان بیان کرد: از بزرگان مان صبر، نجابت، بزرگی و بزرگ منشی را که با همه سختی‌ها ماندند و می‌مانند بیاموزید و ما مسوولان هم مکلفیم؛ در همه حوزه‌ها برای توسعه روز افزون این استان از شما حمایت کنیم.

وی مسوولان را نیز مورد خطاب قرار داد و گفت: مسوولان مانند گذشته ارتباط مناسبی با لایه‌های اجتماعی مختلف از جمله جوانان، نخبگان، معتمدان و اقشار مختلف مردم داشته باشند.

شریفی اظهار کرد: ارتباط بین اقشار مختلف مردم و مسوولان سبب برنامه‌ریزی، مدیریت، مشورت پذیری و تصمیم گیری بهتر برای انجام کارها خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع انتخابات اضافه کرد: توصیه به مردم سیستان و بلوچستان نمونه عینی ضرب المثل «زیره به کرمان بردن» است زیرا مردمان بصیر این استان همیشه نشان دادند که در میدان‌ها و عرصه‌های مختلف حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha