۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85279984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم ۱۳ آبان در جنوب غرب خوزستان برگزار شد

۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبر: 85279984
مراسم ۱۳ آبان در جنوب غرب خوزستان برگزار شد

آبادان - ایرنا - تجمع و راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان روز شنبه با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم از جمله دانشجویان و دانش آموزان در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان و اروندکنار با شعار محوری "نظم نو جهانی با نسل آرمانی" برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا اقشار مختلف مردم شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در آبادان با سردادن شعارهای ضداستکباری خشم و انزجار خود را نسبت به سیاست‌های شیطان بزرگ آمریکا به نمایش گذاشتند.

مردم آبادان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، ای رهبر آزاده‌ آماده‌ایم، آماده، دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، خشم و انزجار خود از استکبار جهانی و عناصر فتنه و عشق و علاقه خود را به آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری فریاد می‌زدند.

مردم ولایتمدار و انقلابی شهر آبادان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، پرچم فلسطین را نیز در دست داشتند و با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از این رژیم غاصب نشان دادند.

مردم خرمشهر نیز با تجمع روبه روی مسجد جامع این شهر ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند.

به همین مناسبت مردم اروندکنار نیز مقابل اداره آموزش و پرورش این شهر تجمع کردند و جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین را محکوم کردند.
امام جمعه آبادان در تجمع مردم و دانش‌آموزان این شهر گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر اقتدار ایران اسلامی به جهانیان نشان داد و نفرین و نفرت ایران اسلامی نثار آمریکا و رژیم کودکش صهیونیستی شد.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی افزود: شاهکار حضرت امام راحل اعتراض به قانون صیانت قضایی اتباع آمریکایی در ایران بود که توسط مجلس در سال ۱۳۴۳ به تصویب رسید و امام خمینی(ره) با اعتراض و فریاد خود ملت را بیدار کرد.

وی بیان کرد: عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی با بهای بسیار سنگینی به دست آمده است.

حجت الاسلام غبیشاوی تصریح کرد: سرنوشت اسرائیل همانند شاه خواهد بود و پیروزی رزمندگان فلسطینی نزدیک است.

امام جمعه آبادان ادامه داد: ملت عاشورایی و تربیت شده مکتب هیهات منا الذله حسینی که درس معرفت و دشمن‌شناسی انقلابی را فراگرفته، در برابر استکبار سر خم نمی‌کند.

وی ابا اشاره به اینکه آمریکا برنامه‌های تبلیغاتی خبیثی برای دانش آموزان داشت گفت: از آنجایی که این قشر پیرو امام و شهدا هستند تمام نقشه دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۲۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ جهت پشتیبانی ،۱۰ دستگاه آمبولانس ، چهار دستگاه موتورلانس و ۴۰ تکنسین اورژانس ۱۱۵ برای پوشش امدادی مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در آبادان ،خرمشهر ،شادگان ،مینوشهر ،اروندکنار ،چوئبده و دارخوین مستقر شدند.

دکتر افشین دریانبرد افزود:‌ تکنسین‌ها و کارشناسان اورژانس ۱۱۵ همراه با سایر مردم ایران در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حاضر و با عمل به وظیفه دینی و ملی، پوشش امدادی و سلامت این مراسم باشکوه را بر عهده داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha