استاندار اصفهان: رهایی ملت فلسطین در گرو «بیداری انسانی» است

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: رهایی ملت مظلوم فلسطین از زیرِ بارِ جنگ، توطئه‌ها، دشمنی‌ها و سفاکی‌ها مُستلزم «بیداری انسانی» در کنار «بیداری اسلامی» است.

سیدرضا مرتضوی روز شنبه در حاشیه برگزاری مراسم ۱۳ آبان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیداری انسانی در کنار بیداری اسلامی که از سال قبل آغاز شده است، می‌تواند شرایطی را فراهم سازد تا ملت مظلوم فلسطین از وضعیت تراژیک کنونی رهایی یابد.

وی اضافه کرد: امروز مردم ما با محوریت دانش‌آموزان به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و مبارزه با استکبار جهانی به میدان آمده‌اند و امسال این خروش و برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، رنگ و بوی دیگری یافته است.

استاندار اصفهان ابراز امیدواری کرد که این حضورها در اقصی نقاط دنیا زمینه رهایی مظلومان از چنگال ظالمان را مهیا کند.

فرمانده انتظامی استان‌ اصفهان نیز در گفت و گوی با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: امروز همگان پیام مردم ایران و استان اصفهان را در سطح خیابان‌ها که راهپیمایی گسترده شکل گرفته است، مشاهده می‌کنند.

سرتیپ دوم پاسدار حمید علینقیان‌پور ادامه داد: دشمنان باید حضور شهروندان بویژه دانش‌آموزان در این مقطع زمانی حساس و همزمان با وحشی‌گری‌های رژیم اشغالگر قدس را ببینند و از آن درس بگیرند.

استاندار اصفهان: رهایی ملت فلسطین در گرو بیداری انسانی است

به گزارش ایرنا، راهپیمایی سالروز۱۳ آبان امروز با حضور پُرشور دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیون، بازاریان و دیگر اقشار مردم در میدان تاریخی امام (ره) اصفهان برگزار شد.

راهپیمایان در اصفهان با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و "مرگ بر رژیم صهیونیستی"، جنایات اخیر در غزه را محکوم کردند.

استاندار اصفهان: رهایی ملت فلسطین در گرو بیداری انسانی است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha