بی‌دقتی بنگاه‌ها در نگارش قراردادها مشکلات حقوقی ایجاد می‌کند

اردبیل - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: گاه در بنگاه‌ها قراردادها به گونه‌ای نوشته می‌شود که ممکن است هر قاضی، استنباط خاصی از آن داشته باشد و تا زمانی که این رویه اصلاح نشود، شاهد ایجاد مشکلات حقوقی خواهیم بود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو روز شنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره و عوامل شرکت توسعه گردشگری ایران افزود: متاسفانه در کارهای دولتی و بخصوص هیات امنایی در تدوین قراردادهای اولیه دقت لازم انجام نمی‌شود.

وی از شرکت‌های دولتی خواست، در راستای پیگیری امور حقوقی و به منظور رفع موانع و رونق گردشگری در استان، با مجموعه‌های قضایی تعامل عملی و کاربردی داشته باشند.

او تاکید کرد: پیگیری مسائل و امور حقوقی حوزه گردشگری بی‌تردید در تسهیل روند پرونده‌ها اثرگذار خواهد بود که در این مورد ما آماده همکاری هستیم و هر روز امکان ملاقات مردمی و پیگیری مسائل وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران نیز در این نشست با اشاره به تعدد پرونده‌های گردشگری در دادگستری گفت: با توجه به روال طی شده در پرونده‌ها توقع تسریع امور را در دادگستری داریم و مطمئن هستیم که اداره کل دادگستری استان اردبیل همکاری لازم را خواهد داشت.

علی همتی با اشاره به پروژه بلاتکلیف طلایه‌داران شهر سرعین، گفت: بلاتکلیفی این پروژه، زخمی بر پروژه‌های گردشگری استان است که امیدواریم با حسن نظر دادگستری نتایج بهتر و سریع‌تری در مورد پرونده‌های شرکت به دست بیاوریم.

بیش از ۳۰۰ بنگاه مشاوره و معامله املاک فاقد پروانه کسب در استان اردبیل شناسایی شده است.

استان گردشگرپذیر اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha