شهردار: ۲۳ زمین چمن مصنوعی شهرری نیازمند بهسازی است

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۲۰ تهران/ شهرری/ گفت: ۵۵ زمین چمن مصنوعی با وسعت ۵۴ هزار مترمربع در این منطقه وجود دارد که از این تعداد ۲۳ زمین نیازمند بهسازی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا شنگی روز شنبه در نشست هم اندیشی کمیته ورزشی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: سرانه ورزشی شهرری به ازای هر نفر یک و نیم متر مربع است؛ ۲۳ مجموعه ورزشی در این منطقه وجود دارد که ۲ مجموعه شهید چمران و شهید بهشتی در اختیار منطقه و ۲۱ مجموعه در اختیار سازمان ورزش شهرداری تهران است.

وی افزود: ۲ زمین چمن طبیعی از جمله ورزشگاه شهر سالم و یک مجموعه ورزشی شهید مدرس و چهار زورخانه از جمله مجموعه های ورزشی این منطقه بوده وهمچنین هفت مجموعه ورزشی آبی در شهری دریم که سه مجموعه در اختیار شهرداری و چهار مجموعه در اختیار سازمان آتش نشانی و وزارت آموزش و پرورش است.

شنگی، فرسودگی مجموعه های ورزشی را از مشکلات اساسی در حوزه ورزش ری برشمرد و اضافه کرد: منطقه ۲٠ در اجرای مسابقات ورزشی قهرمانی شهر ۲، با ثبت نام ۹۳ هزار داوطلب در ۱٠ رشته ویژه آقایان و۱٠ رشته ویژه بانوان بالاترین شرکت کننده را داشته است.

شهردار: ۲۳ زمین چمن مصنوعی شهرری نیازمند بهسازی است

شهردار منطقه ۲۰ تهران با بیان اینکه برون سپاری مجموعه‌های ورزشی از جمله مشکلات مطرح شده توسط نخبگان ورزشی قبله تهران، است که باعث کاهش استفاده جوانان از فضاهای ورزشی منطقه می‌شود، بیان کرد: استمرار نشست هم‌اندیشی با نخبگان ورزشی، بهسازی مجموعه ورزشی شهید مدرس، استعدادیابی کودکان و نوجوانان بی‌بضاعت، اختصاص یک زمین چمن طبیعی ویژه معلولین برای پرتاب دیسک، نیزه و وزنه از جمله مطالبات نخبگان ورزشی این منطقه است.

ثبت نام برای کودکان و نوجوانان ری در مجموعه ورزشی شهر سالم ۲ رایگان باشد

رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران هم در این نشست با اشاره به اینکه استفاده از تجربه پیشکسوتان در کنار عملگرایی موجب تکامل و رشد ورزش کشور می شود، گفت: شهرداری تهران در راستای رسالت خود که توسعه و ترویج ورزش همگانی است، همواره از ورزش قهرمانی نیز حمایت می کند.

زهرا شمس احسان با اشاره به مشکلات برخی شهروندان در استفاده از مجموعه ورزشی شهرسالم ۲ اضافه کرد: با توجه به قرارداد پیمانکار این مجموعه با سازمان ورزش شهرداری تهران ثبت نام کودکان و نوجوانان بومی باید به صورت رایگان انجام شود.

نشست هم اندیشی کمیته ورزشی شورای اسلامی شهر تهران با حضور زهرا شمس احسان رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر، رضا شنگی شهردار شهرری، اوجاقی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران و نخبگان ورزشی منطقه ۲٠ برگزار شد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha