بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی امسال در سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در بخش‌های احداث جاده و روکش آسفالت راه‌ها، گازرسانی، آبرسانی و اجرای طرح هادی به بهره‌برداری رسیده است.

«صدراله بابلی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهرستان و به خصوص روستاها به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان عملیاتی شده است.

وی همچنین بر تلاش مدیران و کارکنان دستگاه های اجرائی به منظور حل و فصل مشکلات به خصوص در حوزه های عمرانی، اقتصادی و معیشتی و ایجاد اشتغال برای ایجاد رفاه و در راستای خدمت بیشتر به مردم تاکید کرد.

فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به خدمات ارزنده دولت سیزدهم گفت:در سطح شهر در طول ۲ماه به اندازه چندسال روکش آسفالت محلات و کوچه های شهر انجام گرفته است.

بابلی اضافه کرد: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و مواضع هوشمندانه و دیپلماسی دولت مردمی سیزدهم در مجامع بین المللی و همچنین در راستای حل و فصل موانع و مشکلات مردم، خصوصا مشکلات معیشتی و اقتصادی قابل ستایش است.

او در ادامه با قدردانی از حضور ۱۲ هزار نفری مردم شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه و با محکوم کردن جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، اضافه کرد: عملیات طوفان الاقصی تحقق وعده ی الهی در جهت پیروزی نهائی جبهه حق برعلیه باطل و پایان رژیم نامشروع اسرائیل است.

فرماندار سرپل ذهاب در ادامه با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری به عنوان مهم ترین رویداد سیاسی در سال ۱۴۰۲ و با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی عوامل اجرائی در امر انتخابات، گفت: ما در تشکیل هیات های اجرایی شهر و بخش های تابعه، همواره چهار مولفه تاکید شده ازسوی رهبر معظم انقلاب اسلامی شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را در سرلوحه کار قرار داده ایم.

بابلی ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم و سلامت برگزاری انتخابات، ادامه داد: با خداوند عهد و پیمان می بندیم که از تک تک آراء مردم صیانت نمائیم و امانتدار رأی مردم باشیم.

وی گفت: هواداران و نامزد های انتخاباتی تنها باید مسیر قانون انتخابات را طی و از حرکت های چالشی و اختلاف برانگیز خودداری نمایند و در غیر این صورت مراجع ذی صلاح برخورد قانونی و قاطع را اعمال خواهند کرد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha