از کشف انبار بزرگ کالای قاچاق در پرند تا بازداشت زن کلاهبردار در شهریار

شهریار- ایرنا- کشف انبار بزرگ کالای قاچاق در پرند به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن موتور تقلبی در چهاردانگه ، دستگیری زن کلاهبردار ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در شهریار ،شناسایی سوپرمارکت توزیع کننده موادمخدر در رباط کریم و توقیف ۵۲کیلوگرم حشیش قبل از توزیع از مهمترین اخبار پلیس در غرب استان تهران در ۴۸ ساعت گذشته است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس غرب استان تهران، فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به جزییات این خبر اظهار داشت: با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص نگهداری کالای قاچاق در شهر"پرند" شهرستان رباط کریم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار کیومرث عزیزی افزود: با شناسایی محل دپوی کالای قاچاق در پرند رباط کریم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل،۸۸ کارتن لوازم آرایشی، ۱۶ عدد زودپز، ۳ کارتن شانه برسی، ۳ کارتن دارت آهن ربایی، یک گونی کلاه پشمی بچه گانه، یک هزار و ۸۰۰ پد لوازم آرایشی، چهار کارتن کلاه نقابدار، سه گونی دستکش بچه گانه، ۵۰۰ عدد ساعت مچی پلاستیکی،۱۲۰جفت دستکش زنانه و ۱۲۰قوطی چسب بدون هیچ گونه اسناد و مدارک گمرکی کشف شد.

سردار عزیزی تصریح کرد: کلیه کالاها ضبط و محل انبار برابر دستور قضایی پلمب شد و کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند و دراین راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری زن کلاهبردار ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در شهریار

از کشف انبار بزرگ کالای قاچاق در پرند تا بازداشت زن کلاهبردار در شهریار

سردار کیومرث عزیزی اظهار داشت: با وصول یک مورد نیابت قضایی از بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد استان خراسان شمالی، با هماهنگی مقام قضایی، دستگیری یک زن کلاهبردار متواری در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در عملیاتی از سوی ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران و هماهنگی قضایی از سوی دادستان شهریار، متهم فراری از شهر بجنورد، به اتهام مشارکت در کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع و سواستفاده از پروانه کسب صنف طلاجات و خیانت در امانت در شهرک صدف اندیشه شهریار دستگیر شد.

سردار عزیزی بیان داشت: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد متهم که یک زن جوان بود، از ۲۰۰ نفر در شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و جهت فرار از قانون، به شهرستان شهریار متواری شده بود که توسط ماموران انتظامی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به بازجویی پلیس از متهم تصریح کرد: این فرد کلاهبردار با نشان دادن برخی طلاجات در اختیار، افراد را به خرید طلا تشویق می کرده و در ازای خرید طلا، درخواست پرداخت سود در قبال مبلغ خرید طلا می کرده و عملا طلایی به خریداران تحویل نمی داده و در اصل خریدها به صورت معامله کاغذی انجام می شده است.

وی خاطرنشان کرد: فرد کلاهبردار، طلاهای موجود خود و بخشی طلاهای مسروقه را به قربانیان نشان داده و آنها را تشویق به خرید طلا با هدف سرمایه گذاری می کرده، سپس بعد از پرداخت مبلغ مورد توافق از سوی قربانی، طلای خریداری شده را به آنها تحویل نمی داده و در قبال آن، متعهد می شده که در مدت زمانی که طلا در اختیارش باشد، سود کلان و خوبی به آنها می دهد که از این طریق و معامله کاغذی و بدون تحویل طلای خریداری شده، تاکنون از ۲۰۰ نفر کلاهبرداری کرده بود.

سوپرمارکت توزیع کننده موادمخدر در رباط کریم شناسایی شد

از کشف انبار بزرگ کالای قاچاق در پرند تا بازداشت زن کلاهبردار در شهریار


یک خرده فروش مواد مخدر که در پوشش سوپرمارکت به فروش موادمخدر می پرداخت دستگیر شد.

سرهنگ علی زنگنه در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۵ منجیل آباد با رصد های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی توزیع کننده موادمخدر شدند که در پوشش سوپرمارکت به توزیع مواد مخدر می پرداخته است.

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی، در عملیات ضربتی، متهم در مغازه اش دستگیر و در بازرسی از محل، ۲۷ بسته موادمخدر از نوع تریاک، آماده فروش جاساز شده در مغازه، کشف و متهم به همراه مبلغ ۳۵ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و بسته های موادمخدر به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ زنگنه در ادامه اعلام داشت: با دستگیری متهم، تعدادی از اهالی همان محل، به پلیس مراجعه و از عملکرد پلیس در خصوص دستگیری خرده فروش مواد مخدر قدردانی کردند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد

۵۲کیلوگرم حشیش قبل از توزیع توسط پلیس کشف شد

از کشف انبار بزرگ کالای قاچاق در پرند تا بازداشت زن کلاهبردار در شهریار


یک قاچاقچی موادمخدر در شهر وحیدیه شهریار با کشف ۵۲ کیلو و ۳۵۰ گرم حشیش دستگیر شد.

سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر گفت: در پی اقدام اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، مشخص شد فردی در وحیدیه شهریار در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشته و اخیرا مقادیری مواد مخدر را تحویل گرفته و قصد توزیع آن را دارد که بررسی موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با بدست آمدن اخبار فوق و اقدامات اطلاعاتی تکمیلی، محل فعالیت این قاچاقچی موادمخدر در شهر وحیدیه مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی، تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر با ورود به منزل متهم، موفق به دستگیری وی شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از منزل قاچاقچی موادمخدر، ۵۳ بسته موادمخدر از نوع حشیش به وزن ۵۲ کیلو و ۳۵۰ گرم کشف و متهم به همراه موادمخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن موتور تقلبی به ارزش ۵ میلیارد ریال در چهاردانگه

از کشف انبار بزرگ کالای قاچاق در پرند تا بازداشت زن کلاهبردار در شهریار


یک کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در چهاردانگه اسلامشهر شناسایی و ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن موتور تقلبی کشف شد.

سرهنگ فضل الله سواری پور با اعلام این خبر گفت: با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت یک کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در چهاردانگه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با بررسی موضوع و تایید خبر و شناسائی محل فعالیت این افراد سودجو، ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی وارد محل کارگاه در چهاردانگه شده و موفق به کشف ۴۹۵ گالن ۲۰ لیتری روغن به صورت خالی،۱۶ بشکه ۲۲۰ لیتری یا ۳ هزار و ۵۲۰ لیتر روغن موتور تقلبی، ادوات مربوط به دستگاه پلمب و برچسب روغن های موتورهای معروف شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش روغن موتورهای تقلبی کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کردند و برابر ماده ۵۳ قانون مبارزه با کالا و قاچاق، روغن موتورهای تقلبی کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha