۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۸:۵۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85282071
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان انتقال یابد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تکریم جانبازان حریم امنیت، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جوان انتقال یابد تا این مهم در جامعه نهادینه شود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه یکشنبه در دیدار سید صباح صمدی جانباز ۷۰ درصد حریم امنیت در سنندج اظهار کرد: نسل جدید و جوان باید بداند که فراهم شدن زمینه آرامش آنان در سایه امنیتی است که حافظان امنیت و شهدای این راه بدست آمده است.

وی بر ضرورت تکریم جانبازان حریم امنیت تاکید کرد و افزود: امنیت، آسایش، عزت و افتخار ایران اسلامی حاصل رشادت رزمندگان و ایثارگران است.

استاندار کردستان تکریم جانبازان و پیگیری خواسته و مطالبات خانواده‌ آنان را وظیفه خطیر خود و مسئولان دانست و افزود: منزلت جانبازان بسیار والاست.

زارعی کوشا آسایش و اقتدار کشور را مرهون حماسه‌آفرینی‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام برشمرد و این سرافرازان را اسوه صلابت، اخلاص و از خودگذشتگی توصیف کرد.

«سیدصباح صمدی» در هشتم تیرماه سال ۱۳۹۵ در ارتفاعات سروآباد، در درگیری نیروهای سپاه کردستان با یک گروهک ضد انقلاب به درجه جانبازی نائل گشت، وی دارای دو فرزند دختر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha