حدود ۱۲۰ هزار درخواست مردمی سفر رئیس جمهور به کردستان ثبت شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان گفت: از ابتدای سفر رئیس جهمور به استان تاکنون ۱۱۹ هزار و ۶۲۲ نامه یا تماس مردمی با سامانه ارتباطات مردمی ثبت شده است.

مراد علی بهمنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد، ۵۲ هزار مورد تماس مربوط به سه روز اول سفر رئیس جمهور و ۶۷ هزار و ۶۲۲ مورد نیز نامه های مردمی است.

وی افزود: پردازش، ثبت و ارجاع نامه ها توسط هزار نفر از کارکنان دستگاه ها در مرکز ارتباطات مردمی واقع در دانشگاه کردستان در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان با اشاره به اینکه بعد از ثبت نامه ها، پیامک و کد رهگیری برای متقاضی ارسال می شود، اضافه کرد: هیچ نامه ای بدون ثبت و اقدام نخواهد ماند.

بهمنی ادامه داد: در مرحله اول، نامه ها باز و در صورت نبود آدرس و شماره تلفن، توسط کارشناسان ثبت احوال، اقدام به رفع نواقص و دسته بندی می شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است در کمترین زمان، درخواست متقاضیان، ثبت، رسیدگی و به دستگاه مرتبط ارجاع شود، یادآور شد: مردم زمانی که اعلام کردیم، می توانند برای پیگیری نامه ها و نتایج اقدامات، برای اطلاع از روند آن با سامانه ۱۱۱ تماس گیرند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان تاکید کرد: از اواخر روز جمعه تماس ارتباطی با سامانه ۱۱۱ قطع و از روز شنبه نیز هیچ نامه ای دریافت نشد.

بهمنی اظهار کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور هم حدود ۱۰۰ هزار تماس و نامه ثبت و پاسخ داده شد و درخواست های دور دوم رشد قابل توجهی دارد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح پنجشنبه ۱۱ آبان وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha