۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۲۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85278161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ هزار تماس با سامانه سامد ویژه سفر رییس‌جمهور به کردستان برقرار شد

سنندج- ایرنا - رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: از صبح امروز تا ساعت ۲۱ شب، ۱۴ هزار تماس مردمی با سامانه سامد ویژه سفر رییس‌جمهور به کردستان برقرار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام احمد صالحی شامگاه چهارشنبه اظهار کرد: تمامی همت مرکز است که در سفر دور دوم رییس جمهور و هیات دولت به کردستان، با همه قوا، امکانات و فناوری های نوین ارتباط مردم و مسوولان را برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه برقراری ارتباط بدون هیچ مشکلی در این سامانه ادامه دارد، افزود: برای تمامی تماس‌های ثبت شده، کد رهگیری ارسال می شود.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: ۳۰ میز خدمت هم در دستگاه‌های اجرایی با حضور مقامات عالی، نمایندگان وزرا و نمایندگان معاونان رییس جمهور دایر شده است تا مراجعان با رعایت کرامت انسانی و به‌صورت چهره به چهره درخواست‌های خودر ا مطرح کنند که تا این ساعت چهار هزار نفر از این میزهای ارتباطات استفاده کرده اند.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: این سامانه و میزهای خدمت به مدت سه روز تا لحظه آخر حضور رییس جمهور در کردستان از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ دقیقه با حضور بیش از ۶۰۰ نفر در ۲ نوبت کاری، امکان ارتباط برقرار است.

وی افزود: در کنار میزهای خدمت نهادهای عمومی و حمایتی، انتظامی، لشکری و نظامی، دستگاههای اجرایی هم پای خط دریافت درخواست‌های مردمی است.

حجت الاسلام صالحی بخش دیگری از وظایف این مرکز را شناسایی موضوعات کلان و عمومیت دار استان و طرح آن درکارگروه صدای مردم برشمرد و افزود: ۳۹ موضوع در همین رابطه شناسایی و به وزارتخانه ها ارجاع شده که امیدواریم با همت وزرا و استاندار کردستان که هموراه پای کار خدمت به مردم است، این مسائل برطرف شود.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: فردا از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح تا ظهر تنها فرصت ممکن برای ارائه درخواست‌های مکتوب است و خودروهای منقش به سامانه ۱۱۱ آن را جمع‌آوری می کنند.

حجت الاسلام صالحی تاکید کرد: مردم کردستان با همدلی و صبوری و مقاومت در سختی ها امتحان خود را پس داده اند و امیدواریم که با همت و تلاش مسوولان که وظیفه آنهاست، در خدمت مردم بوده و با تمامی قوت و استفاده از امکانات کامل به آنان خدمت کنند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دور نخست ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ به استان کردستان سفر کرد، رییس جمهور قرار است در دور دوم سفرهای استانی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته یعنی ۱۱ و ۱۲ آبان میهمان مردم کردستان باشد.

رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفر دیگری برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرده بود و سفر روز پنجشنبه سومین سفر وی در کمتر از ۱۸ ماه محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha