۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85283966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارق حرفه ای کارگاه های صنعتی خاورشهر ری

۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱
کد خبر: 85283966
دستگیری سارق حرفه ای کارگاه های صنعتی خاورشهر ری

شهر ری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه ای کارگاه های صنعتی محدوده خاورشهر با تلاش ماموران کلانتری ۱۷۷خاورشهر ،خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته ماموران کلانتری ۱۷۷ خاورشهر هنگام گشت زنی متوجه شدند فردی در حال خارج کردن اموال از یک کارگاه می باشد که با توجه به زمان و مکان و نحوه رفتار فرد مورد نظر، ماموران انتظامی به وی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر نزدیک وی شدند.

این مقام انتظامی افزود: با نزدیک شدن ماموران ، فرد مورد نظر با رها کردن اموال سعی کرد از محل فرار کند که عوامل انتظامی با اقدام سریع و ضربتی ، موفق به دستگیری وی شدند.

سرهنگ طرهانی اضافه کرد: در بررسی محل تعدادی اموال مربوط به کارگاه های صنعتی کشف و در بازجویی های پلیس مشخص شد متهم از سارقان حرفه ای کارگاه ها و کارخانه ها بوده که پس از انتقال به پلیس مقر پلیس، در بازجوئی های پلیس به شش فقره سرقت کارگاه های صنعتی، اعتراف کرد .

دستگیری سارق حرفه ای کارگاه های صنعتی خاورشهر ری

گفتنی است، متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۱۶۶هزار قرض روانگردان و ۲۱۵لیتر شربت متادون در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف۱۶۶ هزار قرض روانگردان و ۲۱۵ لیتر شربت متادون و دستگیری یک متهم در این خصوص، خبر داد.

طرهانی اظهار کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع انواع قرص و شربت متادون در سطح شهرستان فعالیت دارد، ماموران کلانتری های تابعه این فرماندهی دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: تیم عملیات کلانتری ۲۱۱ قلعه نو با انجام اقدامات فنی، پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی به موقعیت اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

دستگیری سارق حرفه ای کارگاه های صنعتی خاورشهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعداد ۱۶۶ هزار عدد انواع قرص روانگردان و ۲۱۵ لیتر شربت متادون غیر مجاز را کشف کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس در راستای انجام وظایف ذاتی خود و کمک به سلامت جامعه با تمام توان با متخلفان حوزه بهداشت و درمان برخورد قانونی می کند و اجازه نخواهد داد عده ای سودجو سلامت و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند.

سرقت در پرونده سارق حسن آباد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق مغازه و منازل حسن آباد خبر داد و گفت: متهم در ابزجویی های به عمل آمده به چهار فقره سرقت معترف شد.

سرهنگ سیدرضا عمادالدینی، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در محدوده حسن آباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری۱۷۶ این فرماندهی، قرارگرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و بررسی دقیق صحنه های سرقت، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند. جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به چهار فقره سرقت مغازه و منازل حسن آباد اعتراف کرد.

سرهنگ عمادالدینی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، ضمن توصیه و هشدار به صاحبان مغازه ها از آنان خواست: ضمن تجهیز محل کسب خود به دوربین مداربسته در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک و مهم مراتب را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha