تربیت نیروی انسانی در دانشگاه‌های هرمزگان متناسب با آمایش سرزمینی باشد

بندرعباس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه روند استخدام جوانان این استان در دولت سیزدهم با دستور استاندار در صنایع تسهیل شده است، گفت: تربیت نیروی انسانی و آمایش آموزش عالی در دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازهای استان و آمایش سرزمینی باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان کامرانی عصر سه‌شنبه در مراسم آغاز به کار ۲۰۰ نیروی جدید بومی شرکت پالایش نفت آفتاب با اشاره به اهمیت اشتغال و بکارگیری نیروهای ماندگار در صنایع هرمزگان، اظهار کرد: استخدام و بکارگیری نیروهای ماندگار در صنایع یکی از مطالبات جدی مردم استان بوده و آزمون‌های اخیری که صنایع با محوریت جذب نیروهای بومی در دستور کار قرار گرفت، حاصل پیگیری های استاندار استان بوده است.

وی ادامه داد: اشتغال پایدار و جذب نیروهای متخصص و ماهر در صنایع مهم‌ترین دغدغه خانواده‌ها و جوانان هرمزگانی است که با تدابیر اتخاذ شده این مهم در حال تحقق است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به ضرورت نقش جذب جوانان توانمند و مستعد هرمزگانی در صنایع مستقر در افزایش اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: هرمزگان ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیاری در حوزه‌های نفت، گاز، انرژی، گردشگری، شیلات ،تجارت و اقتصاد دریا پایه دارد.

کامرانی، تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، راهسازی را نیز بخشی از اقدامات صنایع از محل مسوولیت اجتماعی عنوان کرد که جای قدردانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha