نیکوکار مهریزی، "دستگاه تحریک مغناطیسی مغز" به بیمارستان اهدا کرد

یزد- ایرنا- مدیر بیمارستان فاطمه‌الزهراء مهریز یزد از تجهیز این مرکز درمانی به دستگاه تحریک مغناطیسی مغز خبر داد و گفت: این دستگاه به ارزش ۲۵ میلیارد ریال توسط یک خیر این شهرستان خریداری و به بیمارستان اهدا شد.

به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی یزد، "سید رسول محسن زاده" روز چهارشنبه افزود: این دستگاه توسط خیر مهریزی "حاج عباس خراسانی" خریداری و به بیمارستان اهدا شد.

وی اظهار داشت: برای راه اندازی و خرید این دستگاه بیش از ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده و بیمارستان مهریز تنها بیمارستان دولتی در استان یزد است که به دستگاه rtms مجهز شده است.

متخصص اعصاب و روان بیمارستان فاطمه الزهرای مهریز هم بیان داشت: بهترین عملکرد این دستگاه کمک به بیماران اعصاب و روان است.

آتنا فلاح تصریح کرد: "دستگاه rtms" برای تحریک مغناطیسی مغز مورد استفاده قرار می‌گیرد و به واسطه عملکرد این دستگاه تغییرات گسترده‌ای در فعالیت‌های طبیعی مکانیزم مغز بیمار صورت می‌گیرد که موجب بهبود و درمان شده و در رفع اختلالات تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: این دستگاه برای درمان بیماری‌های افسردگی، اضطراب، میگرن، پارکینسون، وسواس، آلزایمر و اختلال حرکتی و اختلال عدم توجه و تمرکز کاربرد دارد.

بیمارستان فاطمه الزهرای مهریز ۱۲۸ تخت دارد و شامل بخش های جراحی عمومی- CCU-چشم-جراحی زنان و زایمان- اطفال- ارتوپدی- داخلی -ICU- عفونی- نوزادان- ENT- قلب- اورولوژی-نورولوژی- ریه و روانپزشکی است.

مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha