طرح جامع پدافند غیرعامل لرستان به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان با هدف تقویت آمادگی در بحران ها، تکمیل، به دستگاه های اجرایی ابلاغ و اعتبارات آن در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امین گودرزی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات مضاعفی برای برطرف کردن مشکلات حوزه پدافند غیرعامل استان صورت گرفته، توجه بیشتری شده و کارگروه های یازده گانه بنابر مصوبات، تشکیل شده است.

وی ادامه داد: لرستان در بحث دفاع سایبری از زیرساخت‌ها جزو استان های برتر است همچنین در اغتشاشات خیابانی سال گذشته، هیچگونه خللی به دستگاه های اجرایی استان وارد نشد.

گودرزی بیان کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل لرستان پس از تکمیل به دستگاه های اجرایی ابلاغ و اعتبارات آن در نظر گرفته شده است که در این راستا ۴۰۰ طرح و رزمایش تخصصی نیز همزمان با هفته پدافند غیرعامل اجرا شد.

وی اظهار کرد: ۲۸ پروژه تخصصی در خصوص حملات سایبری صورت گرفت و رزمایش های موفق در حوزه سایبری و شیمیایی، انجام شد که این توانمندی مختص به لرستان نیست و معین استان های دیگر هستیم و در مواقع بحران از این توانمندی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تقویت حوزه های مختلف پدافند غیرعامل ضروری است ادامه داد: باتوجه به توان بازدارندگی ایران، دشمن نتوانست در عرصه نظامی وارد شود و جنگ ترکیبی را برابر زیرساخت‌های غیرنظامی آغاز کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha