تیم والیبال شهرداری ارومیه، هورسان رامسر را شکست داد/ برد نخست در هفته چهارم

ارومیه - ایرنا - تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با نتیجه سه بر صفر از سد هورسان رامسر گذشت.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و هورسان رامسر از سری رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۶ در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد.

در این دیدار که به علت شکست های تیم والیبال شهرداری ارومیه در سه هفته گذشته، استقبال چندانی از سوی تماشاگران صورت نگرفته بود، تیم میزبان توانست با ارائه یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر پیروز شود.

در ست نخست این دیدار بازیکنان جوان ارومیه ای بازی بسیار خوب و کم اشتباهی از خود نشان دادند و توانستند با حساب ۲۵ بر ۱۸ به برتری دست یابند.

این بازی خوب و یک‌دست در ست دوم هم ادامه یافت و تیم والیبال شهرداری ارومیه این بار با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ برنده میدان شد.

در ست سوم این دیدار هم، بازیکنان هورسان رامسر برای جلوگیری از شکست به میدان آمدند و در مقاطع زیادی از بازی هم پیش بودند ولی شهرداری ارومیه بازی را در دست گرفت و با حساب ۲۵ بر ۲۳ بازهم پیروز شد تا سه بر صفر مقابل میهمان خود به برتری دست یابد.

با این برد، تیم شهرداری ارومیه در چهارمین هفته رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور نخستین برد خود را به دست آورد تا حداقل یک رده صعود کند.

هورسان رامسر هم به رده هشتم سقوط کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha