دستگیری ۱۷۰ خرده فروش موادمخدر در همدان

همدان- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: ۱۷۰ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر با اجرای طرح( آرامش در شهر) دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ عباس عزیزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان در راستای پاسخ به مطالبات مردم و در اجرای تدابیر ابلاغی سلسله مراتب فرماندهی با استفاده از همه ظرفیت های درون و سازمانی و همه رده های انتظامی و پایگاه های بسیج اقدام به اجرای طرح آرامش در شهر با شعار «شهر عاری از معتاد و خرده فروشان مواد مخدر» در سطح محلات، معابر، تفرجگاه ها و اطراف مراکز آموزشی و مدارس کرده است.

وی اضافه کرد: این طرح که از روز سه شنبه هفته جاری آغاز و تا پایان روز گذشته ادامه داشت و نتیحه آن دستگیری ۳۳۳ معتاد متجاهر و اعزام آنها به مراکز موضوع ماده ۱۵ و ۱۶ بود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان با بیان اینکه ۱۶ نگهدارنده مواد افیونی نیز دستگیر شدند ادامه داد: ۴۳ کیلوگرم انواع موادمخدر با اجرای طرح آرامش در شهر از خرده فروشان مواد مخدر کشف و ضبط همچنین پنج دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف شد.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: این طرح به صورت روزانه با بهره گیری از ظرفیت عوامل انتظامی، پاسگاه ها، کلانتری ها و پایگاه های بسیج در سطح استان اجرایی می شود.

بیش از نیم تن موادمخدر نیمه نخست امسال در استان همدان کشف شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha