حاشیه‌های بازی ملوان و استقلال خوزستان؛ از اخراج تارتار تا گرامیداشت زنده‌یاد نیاکانی

رشت - ایرنا - دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان حاشیه‌هایی از جمله اخراج مهدی تارتار پس از پایان بازی و گرامیداشت زنده یاد علی نیاکانی مهاجم اسبق ملوان داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال خوزستان عصر جمعه در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

با توجه به آغاز بارندگی در استان گیلان، این مسابقه زیر بارش باران آغاز شد اما با این وجود، نزدیک به پنج هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند تا از نزدیک شاهد این دیدار باشند.

هوای بارانی تاثیری در حضور بانوان نداشت و جایگاه خود را تکمیل کردند و حتی تعدادی از بانوان طرفدار ملوان نیز پشت دربهای بسته ماندند.

این بازی به دلیل درگذشت مرحوم علی نیاکانی مهاجم اسبق تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با یک دقیقه سکوت آغاز شد و اعضای این تیم نیز با بنر تسلیت درگذشت این مهاجم کهنه کار ملوان وارد زمین شدند.

همچنین تعدادی از طرفداران ملوان با در دست داشتن عکس‌هایی از زمان حضور مرحوم علی نیاکانی در این تیم، یاد و خاطره گلزن دهه ۵۰ ملوان را گرامی داشتند.

مرحوم علی نیاکانی مهاجم دهه ۵۰ تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که به همراه این تیم عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی کشور در سار ۵۵ را داشت، روز گذشته (پنجشنبه) به دیار باقی شتافت.

داور این بازی در نیمه نخست به دلیل اعتراض مهدی تارتار یک کارت زرد به وی نشان داد اما این پایان ماجرا نبود و سرمربی ملوان پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، به سمت گروه داوری رفت و نسبت به عملکرد آنان اعتراض کرد که احمد محمدی داور این بازی به تارتار کارت قرمز نشان داد.

تارتار به دلیل دریافت کارت قرمز، در نشست خبری حضور نیافت و سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان هم به دلیل محرومیت نتوانست در نشست خبری پس از بازی حضور یابد.

در نیمه دوم این مسابقه، داور ۶ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد اما در دقایق تلف شده نیز چند بار بازیکنان ۲ تیم دچار آسیب دیدگی شدند که این امر موجب شد تا داور این بازی در مجموع هشت وقت اضافه در نیمه دوم محاسبه کند.

پیش از این بازی و تا پایان هفته نهم رقابتهای لیگ برتر کشور که با حضور ۱۶ تیم جریان دارد، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۱۵ امتیاز در مکان سوم و استقلال خوزستان با کسب سه امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha