۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۲۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85286692
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مربی تیم فوتبال ملوان: بازی‌های پرفشار سبب مصدومیت بازیکنان شده است

رشت - ایرنا - مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: چند بازی پرفشار متوالی اخیر سبب مصدومیت و خستگی بازیکنان این تیم شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد نوری جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال خوزستان در بندرانزلی اظهار کرد: در این دیدار چند بازیکن را به دلیل مصدومیت دراختیار نداشتیم و ۲ بازیکن تیم هم در این مسابقه آسیب دیدند.

وی افزود: به همین دلیل در تعویض‌ها تا حدی با مشکل مواجه شدیم اما با وجود تلاش بازیکنان، نتوانستیم در بازی مقابل استقلال خوزستان به پیروزی برسیم و در نهایت به نتیجه مساوی دست یافتیم.

وی ادامه داد: البته می دانستیم که بازی بسیار دشوار و پرفشاری مقابل استقلال خورستان پیش رو داریم و حتی در دقایق ابتدایی نیز گل دریافت کردیم اما در ادامه موفق شدیم گل مساوی را به ثمر برسانیم.

مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه کرد: چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آوردیم اما نتوانستیم از این فرصت‌ها بهره ببریم و در نقطه مقابل نیر استقلال خوزستان موقعیت گلزنی نداشت و روی اشتباه بازیکنان ما در همان دقایق ابتدایی موفق به گلزنی شد.

وی به حضور هواداران نیز اشاره و خاطر نشان کرد: ملوان تیم ریشه دار و پرطرفداری است و هواداران نیز تیم خود را دوست دارند و در طول مسابقه ما را حمایت می کنند؛ از سوی دیگر حضور بانوان باعث شده تا جو ورزشگاه آرامتر شود.

نوری افزود: امیدواریم با انجام بازی‌های هجومی و کسب نتایج مطلوب دل هواداران تیم ملوان را شاد کنیم و همچنان در جمع تیم‌های بالای جدول رده‌بندی باقی بمانیم.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ملوان و استقلال خوزستان عصر جمعه در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته نهم رقابتهای لیگ برتر کشور که با حضور ۱۶ تیم جریان دارد، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۱۵ امتیاز در مکان سوم و استقلال خوزستان با کسب سه امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha