۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85287341
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریمه بیش از ۶ میلیارد ریالی عرضه کنندگان موتورسیکلت غیرمجاز در قزوین

قزوین - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از جریمه ۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریالی متخلفان برای فروش سه دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز خارجی در این استان خبر داد.

علیرضا حسن پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با اجرای اقدامات نظارتی و برخورد با پدیده شوم قاچاق، پرونده ۲ متهم فروش سه دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز در شعبه تعزیرات حکومتی قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ارزش کالاهای کشف شده را ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: براساس بررسی های انجام شده و تشریفات قانونی، اتهام وارده در این رابطه محرز گردید که علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلفان نیز به پرداخت ۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین، قاچاق را آفت زیانبار بر چرخه اقتصاد کشور، تولید ملی و اشتغال جوانان دانست و خاطرنشان کرد: در سال "مهار تورم، رشد تولید"، تعزیرات حکومتی برای حفظ امنیت بازار و صیانت از حقوق تولید کنندگان با هرگونه خرید، فروش، حمل و نگهداری کالاهای خارجی غیرمجاز به شدت برخورد می کند و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را به صورت حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ به این اداره کل اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha