سفر رئیس جمهور به کردستان امید را در نسل جوان ایجاد کرد

سنندج- ایرنا- رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کردستان گفت: دور دوم سفر رئیس جمهور به استان کردستان با توجه به پروژه‌های بسیار مهمی که افتتاح شد، امید و نشاط را برای مردم به ویژه نسل جوان ایجاد کرد.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح‌هایی که در دور دوم سفر رئیس جمهور به کردستان به بهره برداری رسید، باعث ایجاد امید و انگیزه برای جوانان و تحصیلکردگان شد.

وی سفر هیات دولت به کردستان را عامل ایجاد فضای شادی و امیدواری در جامعه دانست و افزود: این سفر، جو روانی منفی و یاس را که دشمن قصد داشت در مردم ایجاد کند خنثی کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کردستان با بیان اینکه سفر دکتر رئیسی بسیار پرخیر و برکت بود، یادآور شد: این سفر تاثیر بسیار شگرفی بر جنبه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان داشت.

حجت الاسلام سادات تاکید کرد: قطار توسعه استان به ویژه در حوزه حمل و نقل با افتتاح راه آهن همدان - سنندج و فرودگاه سقز رشد مضاعفی پیدا کرد.

وی ادامه داد: سفر آیت الله رئیسی به کردستان، نوعی وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان ایجاد کرد و جلوه هایی از آن را با حضور باشکوه و کم نظیر مردم استان در استقبال از رئیس جمهور در میدان آزادی سنندج مشاهده کردیم.

رئیس جمهور ۱۱ و ۱۲ آبان به کردستان سفر کرد که حاصل آن ۱۴۰ هزار میلیارد ریال مصوبه برای عمران و آبادی استان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha