۱۰ هزار اقدام خداپسندانه هدیه به روح ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی

تبریز- ایرنا- مسئول بسیج اقشار سپاه عاشورا گفت: ۱۰ هزار اقدام خداپسندانه در بخش های مختلف به عنوان هدیه به روح ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در آستانه برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان در حال انجام است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سرهنگ « حسن صفدری» با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه کتاب و مطبوعات تبریز، اظهار کرد: اهدای ۱۰ هزار کیسه خون توسط خیران و مردم نوع دوست آغاز شده و تاکنون چهار هزار کیسه خون در آذربایجان شرقی اهدا شده است.

وی افزود: اهدای ۱۰ هزار بسته معیشتی، کیف، نوشت افزار به خانواده های بی بضاعت و ۱۰ هزار دانش آموز نیازمند نیز آغاز شده است.

سرهنگ صفدری همچنین ادامه داد: عقد تفاهم نامه با کارخانه ها به منظور کارآفرینی برای زندانیان جرایم غیرعمد هم از اقدامات خداپسندانه است تا معیشت خانواده های زندانیان تامین شود.

وی ادامه داد: ۲۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد توسط یک شرکت خصوصی در تبریز جذب شدند و ۳۰ نفر نیز در بناب جذب می شوند، البته همین تعداد نیز پیش از این مشغول به کار شده اند.

سرهنگ صفدری همچنین گفت: ۱۰ هزار مشاوره رایگان در مساجد برای عموم مردم و همین طور در زندان های آذربایجان شرقی از دیگر خدمات خداپسندانه و پیش بینی شده است که در حال انجام است و تا کنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ مورد انجام شده است.

وی افزود: مشاوره رایگان در خصوص مسایل تخصصی صنعت و معدن نیز با همکاری اداره کل صمت استان به کارآفرینان و سرمایه گذاران انجام می شود.

به گزارش ایرنا، کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی قرار است در آذر ماه امسال برگزار شود.

یازدهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی همزمان با هیجدمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از ۱۷ تا ۲۱ آبان از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برپاست‌.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha