۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85288665
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مرکز جامع سلامت  شهر شیرینو کنگان آماده  افتتاح است

بوشهر- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مرکز جامع سلامت شهر شیرینو از توابع شهرستان کنگان آمده بهره برداری است و در بزودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایرنا " حسن ملکی‌زاده " روز یکشنبه در نشست با اعضا شورای شهر و شهردار شیرینو و سیراف اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهر شیرینو با ۷۰۰ مترمربع زیربنا در دو طبقه ساخته‌شده که برای ساخت و تجهیز آن ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهر سیراف در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر است.

ملکی زاده یادآورشد: با توجه به موقعیت استراتژیک و حساس بخش سیراف که در حوزه پیرامونی پارس جنوبی قرار گرفته، اتخاذ تصمیمات عملیاتی و اجرایی در راستای ارتقای زیرساخت تشکیلاتی مرکز فعلی خدمات جامع سلامت شهر سیراف، جهت ارائه خدمات شبانه‌روزی و مطلوب نظر مردم شریف بخش سیراف مورد تأکید است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر شیرینو در آینده‌ای نزدیک اقدامی مهم در راستای افزایش دسترسی مردم بخش سیراف به خدمات بهداشتی و درمانی و کمک به کاهش بار مراجعین به مرکز خدمات جامع سلامت شهر سیراف خواهد کرد.

در این جلسه امام‌جمعه و رئیس شورای اسلامی شهر سیراف ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در توسعه خدمات سلامت در سطح استان و شهرستان کنگان، خواستار توجه بیش‌ازپیش مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به ارتقای کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در بخش سیراف شدند.

بهمنی رئیس شورای شهر شیرینو نیز گفت: از سال‌های گذشته پروژه‌های خوبی در جنوب استان در حوزه سلامت احداث و راه‌اندازی شده که در دولت سیزدهم و با مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی این پروژه‌ها سرعت بیشتری گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha