۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85288770
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۷۰۰ نیروی انسانی و یکصد خودرو آماده خدمات دهی به همدانی‌ها در زمستان هستند

همدان- ایرنا- شهردار همدان گفت: ۷۰۰ نیروی انسانی به همراه یکصد خودروی سبک و سنگین، از هم اکنون در راستای مقابله و پیشگیری از وقوع هر گونه بحران احتمالی ناشی از سرما و بارش باران و برف زمستانی آماده خدمات دهی به مردم همدان هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدمسعود حسینی روز یکشنبه در ستاد برفروبی شهرداری همدان اظهار داشت: این نیروها از افراد زبده و باتجربه حوزه خدمات شهری شهرداری همدان هستند.

وی اضافه کرد: همچنین تمامی خودروهای تعیین شده برای طرح زمستانی شهرداری همدان مجهز به امکانات برفروبی، یخ زدایی، نمک و ماسه پاشی هستند.

حسینی خواستار تقویت آموزش شهروندی در عملیات زمستانی شد و بیان کرد: رسانه‌ها با افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی در خصوص مشارکت شهروندان، شهرداری همدان را در برف‌روبی زمستان کمک کنند.

شهردار همدان از بکارگیری نیروی انسانی با تجهیزات کامل خبر داد و افزود: تجهیزات ویژه و مناسبی از جمله لباس، و امکانات لازم برفروبی در اختیار نیروهای خدمات شهری قرار می‌گیرد.

وی به کارکرد مهم سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی مردم با مدیریت شهری اشاره کرد و یادآور شد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به صورت برخط (آنلاین) فعال است و شهروندان هرگونه خدمات رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری به ویژه در این روزهای برفی را از طریق این سامانه پیگیری کنند.

۷۰۰ نیروی انسانی و یکصد خودرو آماده خدمات دهی به همدانی‌ها در زمستان هستند

وی افزود: شهروندان مشکلات احتمالی همزمان با بارش برف را در حوزه خدمات شهری، برای پیگیری و حل به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: این سامانه در راستای آسان‌سازی ارتباط مردم با مدیریت شهری و سرعت بخشیدن به رفع مشکلات و خدمات رسانی راه‌اندازی شده است.

وی همچنین با تاکید بر بازگشایی معابر و رفع معضلات مربوط به بارندگی‌ها در حداقل زمان ممکن گفت: لایروبی رودخانه‌ها، نهرها و جوی‌ها و حتی بازبینی رودخانه‌های زیر سطحی توسط افراد خبره انجام شده تا مشکلی پیش نیاید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha