۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85590008
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

بساط گستران نوشت‌افزار در همدان جمع‌آوری شدند

۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱
کد خبر: 85590008
بساط گستران نوشت‌افزار در همدان جمع‌آوری شدند

همدان- ایرنا- مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: طرح جمع‌آوری بساط گستران نوشت‌افزار در پیاده راه امام خمینی (ره)، ورودی پیاده راه بوعلی و شهدای این شهر اجرا شد.

امیرحسین اسکندریان روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال اعتراض صنف نوشت‌افزار فروشان و گزارش‌های مردمی مبنی بر عرضه خارج از ضوابط بساط گستران و نیز سدمعبر در مرکز شهر همدان، طبق تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، عوامل رفع سدمعبر مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری اقدام به پاکسازی و گشایش معبر کردند.

وی با بیان اینکه عرضه نوشت‌افزار در مرکز شهر منجر به سدمعبر و اعتراض مکرر شهروندان نیز شده است اضافه کرد: هرگونه بساط گستری در ساعات خارج از زمانبندی تعیین شده برای دستفروشان در مکان‌های تعیین شده غیرقانونی است.

بساط گستران نوشت‌افزار در همدان جمع‌آوری شدند

اسکندریان خاطرنشان کرد: با همکاری خوب عوامل انتظامی همدان طرح جمع‌آوری بساط گستران نوشت‌افزار در پیاده راه امام خمینی (ره) و ورودی پیاده راه بوعلی و شهدای این شهر اجرا شد.

وی با اشاره به ساعات تعیین شده برای فعالیت دستفروشان در مکان‌هایی تعیین شده گفت: زمانبندی اعلام شده از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۵:۳۰ و نیز ۱۹ به بعد است اما برای پیاده راه بوعلی فقط از ساعت ۲۰ به بعد می‌توانند فعالیت داشته باشند.

اسکندریان برپایی هرگونه بساط گستری در این مکان‌هایی تعیین شده را منوط به اخذ مجوزهای لازم دانست و افزود: باهرگونه فعالیت خارج از قوانین و ضوابط برخورد خواهد شد.

براساس آمارهای اعلام شده، حدود سه هزار دستفروش در سطح شهر همدان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha