۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85290088
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

قاتل پلیس امنیت در آبادان دستگیر شد/ تشییع شهید ایوب رومیانی + فیلم

آبادان - ایرنا - پیکر شهید راه امنیت سروان "ایوب رومیانی" با حضور مردم ولایتمداری و شهیدپرور آبادان از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در کوهدشت استان لرستان منتقل شد. فرمانده انتظامی آبادان همچنین از دستگیری قاتل خبر داد.

به گزارش دوشنبه خبرنگار ایرنا سروان "ایوب رومیانی" مامور انتظامی در کلانتری ۱۳ آبادان شنبه ۲۰ آبان هنگام ماموریت کاری و تعقیب و گریز قاچاقچی سوخت مجروح و ۲۱ آبان در بیمارستان به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی آبادان نیز در این مراسم اظهارکرد: با تلاش ماموران پلیس راننده متواری در مخفیگاهش دستگیر و ضمن اعتراف به بزه انتسابی پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ کیومرث کشوری گفت: شهید ایوب رومیانی هنگام عملیات تعقیب و گریز یک خودرو نیسان به همراه یک نفر سرباز وظیفه مصدوم شدند که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند.

مسوول عقیدتی سیاسی نیرویی انتظامی استان خوزستان در این مراسم گفت: شهیدان از آسایش و خانواده خود گذشتند تا جامعه در آسایش باشد.

حجت‌الاسلام یداله گوهری افزود: شهدا برای پویایی و سربلندی انقلاب خون دادند تا دشمن چشم طمع به کشور نداشته باشد.

وی افزود: شهید سروان ایوب رومیانی در مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان جان خود را نثار کرد و همواره ماموران نیروهای انتظامی برای حفاظت از سرمایه‌های ملی کشور کوتاه نخواهند آمد.

حجت‌الاسلام یدالله گوهری، شجاعت را یکی از ویژگی های برجسته ماموران نیروی انتظامی دانست و افزود: نیروی انتظامی در برابر هرگونه ناامنی، با جدیت ایستادگی و برخورد می‌کند.

شهید ایوب رومیانی متولد ۱۳۶۷ دارای سه فرزند پسر و یک فرزند دختر خردسال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha