استاندار لرستان شهادت شهید «ایوب رومیانی» را تسلیت گفت

خرم‌آباد - ایرنا - فرهاد زیویار استاندار لرستان روز دوشنبه در پیامی ضمن تسلیت شهادت ستوان‌ یکم «ایوب رومیانی» گفت: جانفشانی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

به گزارش ایرنا در این پیام آمده است: حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جانفشانی و از خود گذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

این پیام اضافه می‌کند: بار دیگر فرزندی رشید، دلیر، برومند و فداکار از خاک شهید پرور استان لرستان، جان خود را در مسیر مقدس حفظ امنیت و آرامش جامعه و نثار کرد تا مجرمان نتوانند اخلالی در نظم و امنیت کشور ایجاد کنند.

زیویار در این پیام می‌افزاید: اینجانب شهادت ستوان‌ یکم "ایوب رومیانی" که روز گذشته، هنگام انجام ماموریت و در تعقیب و گریز قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد را به محضر فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی، بازماندگان مکرم این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان؛ پیکر شهید ایوب رومیانی فردا سه‌شنبه ساعت ۱۴ از مقابل مسجد امام رضا (ع) روستای رومیانی رومشکان به سمت گلزار شهدای روستا تشییع و خاکسپاری می‌شود.

ستوان یکم ایوب رومیانی ۲۰ آبان ماه در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان سوخت در شهر آبادان مجروح و روز ۲۱ آبان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید رومیانی متولد ۱۳۶۷ در روستای رومیانی رومشکان، دارای ۳ فرزند پسر و یک فرزند دختر خردسال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha