آرامش جامعه حاصل جانفشانی شهیدان امنیت است

خرم‌آباد - ایرنا - حجت الاسلام والمسلمین "سید احمدرضا شاهرخی" نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با صدور پیام تسلیت شهادت ستوان یکم " ایوب رومیانی" اظهار داشت: امنیت و آرامش جامعه حاصل جانفشانی شهیدان امنیت است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دفتر امام جمعه خرم آباد، در این پیام آمده است: شهادت مجاهدانه سرباز رشید اسلام شهید ایوب رومیانی که در راستای تامین نظم و امنیت به خیل شهدا پیوست، موجب تالم و تاثر فراوان گردید، به یقین نام آن شهید سربلند که جان عزیز خود را غیورانه در طبق اخلاص نهاد تا حافظ نظم جامعه، آرامش مردم و مبارزه با مخلان امنیت باشد، به نیکی در اذهان مردم قدرشناس خواهد ماند.

این پیام اضافه می کند: درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر این شهدای گرانقدر، بالنده‌تر و باشکوه‌تر گشته و دشمنان کورباطن ایران اسلامی، در دستیابی به آرزوی دست نیافتنی خود برای ضربه زدن به نظام مقدس و میهن عزیزمان، همچون همیشه مایوس و درمانده خواهند شد.

این پیام می افزاید: مجموعه حافظان امنیت، و دلاوران فراجا، در راستای دفاع از حفظ نظم و امنیت عمومی، همچون همیشه با اقتدار تمام عیار خود، اجازه نخواهند داد خون این شهید والامقام و دیگر شهدای امنیت، پایمال گردد و تا مجازات عاملین این جنایات از پای نخواهند نشست.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی اضافه کرده است: اینجانب شهادت این فرزند لرستانی و خدمتگزار در فرماندهی انتظامی را به ساحت حضرت امام عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی»، مجموعه فرماندهی انتظامی و عموم مردم استان لرستان، خصوصا مردم شهید پرور کوهدشت و رومشکان، و خانواده و بازماندگان این شهید سرافراز، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

این پیام می افزاید: از عموم مردم انقلابی و متدین شهرستان کوهدشت درخواست می‌نمایم، به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید والامقام شرکت فرمائید.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان پیکر شهید ایوب رومیانی امروز سه‌شنبه ساعت ۱۴ از مقابل مسجد امام رضا (ع) روستای رومیانی رومشکان به سمت گلزار شهدای روستا تشییع و خاکسپاری می‌شود.

ستوان یکم ایوب رومیانی ۲۰ آبان ماه در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان سوخت در شهر آبادان مجروح و روز ۲۱ آبان به درجه رفیع شهادت نائل شد، این شهید بزرگوار متولد ۱۳۶۷ در روستای رومیانی رومشکان، دارای ۳ فرزند پسر و یک فرزند دختر خردسال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha