نخبگان با تولید محتوای در فضای مجازی با توطئه دشمن مقابله کنند

سنندج- ایرنا- فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان، تولید محتوا را سلاح راهبردی و استراتژیک برای جمهوری اسلامی دانست و از تولیدکنندگان خواست با کار رسانه‌ای قوی در فضای مجازی با توطئه دشمنان مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار منصور ولی‌ئی عصر دوشنبه در آیین اختتامیه پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال در سنندج اظهار کرد: امروز تولید محتوای نخبگان، سلاح دفاعی، نقطه‌زن و بازدارنده در مقابل دشمن است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در امر تاثیرگذاری فضای مجازی، افزود: امروز عرصه رسانه و فضای مجازی است پس باید توانایی حضور در این زمینه را فراهم کرد.

جانشین فرماندهی شهید شهرامفر اضافه کرد: دشمن به میدان آمده است تا توان ما در عرصه رسانه و فضای مجازی را ضعیف و در مقابل، خود را قوی نشان دهد پس باید در این حوزه طوری ظاهر شویم که دشمن حتی اجازه تهدید ما را به خود ندهد.

سردار ولی‌ئی ادامه داد: نوجوانان و جوانان مخاطبان خاص در فضای مجازی هستند و این اهمیت موضوع را می رساند پس با تولید محتوای درست و شایسته باید تاثیرگذاری مثبت را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: پاسداری از هویت اسلامی و انقلابی کشور مهمترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب است که باید با استفاده از تجربیات گذشته و ظرفیت مردم که سرمایه های نظام اسلامی هستند، محقق شود.

جانشین فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر افزود: امیدآفرینی و خنثی سازی توطئه های دشمنان یکی از ماموریت های بسیج است که باید در عرصه های مختلف با قوت انجام شود و امروز بسیجیان باید فضای مجازی را از فضای تهدید آمیز به فضای فرصت محور تبدیل کنند.

سردار ولی‌ئی یادآور شد: رژیم صهیونیستی امروز توسط رزمندگان دچار سردرگمی و غافلگیری شده‌ است که این امر خشم و نگرانی این رژیم منحوس را برانگیخته و قطعا پیروزی رزمندگان فلسطینی رقم می خورد.

وی گفت: کشور ما امروز پیشرفته‌ترین پهپادها را به قدرت‌های برتر ارسال می‌کند و این نشانه قدرت و توانایی ما است.

پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال کردستان از ۲۰ تا ۲۲ آبان در سنندج برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha