۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85291036
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ انجمن با ۸۰ رشته زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی است

زنجان - ایرنا - دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: ۲۲ انجمن با ۸۰ رشته زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی است و اعتبارات این فدراسیون جوابگوی نیازهای آنها نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی سلاطی روز سه شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی استان در جمع خبرنگاران، افزود:با ۲۲ انجمن زیر مجموعه، اعتبار یک فدراسیون را دریافت می‌کنیم و مدیریت این تعداد رشته با این اعتبارات سخت و بسیار دشوار است.

وی اضافه کرد: با این شرایط در سال گذشته سه رشته از جمله راگبی و ورزش های آبی از این فدراسیون منفک شد.

سلاطی اضافه کرد: انجمن های زیر مجموعه این فدراسیون، متنوع و متعدد بوده و به صورت مستقل فعالیت می کنند که می توان به رشته هایی نظیر ورزش های رزمی و هوایی با هفت رشته زیر مجموعه آنها اشاره کرد.

این مسوول ادامه داد: انجمن ورزش برایتونیک بیش از ۳۰ رشته ورزشی را شامل می شود که همین مساله در مورد سایر رشته های زیر مجموعه فدراسیون نیز عینیت دارد.

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی ادامه داد: در زمان حاضر، چهار رشته المپیکی کریکت، بیس بال، سافت بال و لاکراس به تازگی در شورای المپیک مورد پذیرش قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه متاسفانه تجهیزات این رشته ها در کشور موجود نیست، اظهار داشت: اغلب تجهیزات این رشته ها وارداتی بوده که این موضوع از چالش های پیش روی فدراسیون است.

این مسوول ادامه داد:هم اکنون سالن متمرکزی برای اغلب رشته های انجمن های ورزشی در اختیار استان ها نیست و همین موضوع موجب ایجاد مشکلاتی برای ورزشکاران این رشته شده است.

سلاطی با تاکید بر اینکه به دلیل گستردگی رشته ها می توان فدراسیون های دیگری را از این رشته ها تشکیل داد، خاطر نشان کرد: متاسفانه بودجه دریافتی فدراسیون کافی نیست که امیدواریم با نظر مثبت وزیر ورزش و جوانان برای رفع این مشکل اقدام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha