۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۱۸
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85291338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ادامه بمباران مناطق مسکونی غزه توسط هواپیماهای رژیم «اسرائیل»
بمباران مناطق مختلف غزه توسط رژیم صهیونیستی

تهران – ایرنا – هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی در سی و نهمین روز تجاوز این رژیم به نوار غزه، بخش های گسترده‌ای از مناطق مسکونی این منطقه را بمباران کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری های فلسطینی، هواپیماهای رژیم صهیونیستی یک ساختمان مسکونی در منطقه دیر البلح در مرکز نوار غزه و همچنین یک منزل دیگر در غرب بیمارستان المعمدانی در شهر غزه را بمباران کردند.

هواپیماهای اشغالگران همچنین شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه و یک منزل مسکونی در منطقه حی الامل در غرب خان یونس را بمباران کردند.

در همین راستا، دفتر اطلاع رسانی وزارت امور داخلی فلسطین در نوار غزه از انتقال هفت زخمی ناشی از بمباران منطقه المغراقه در مرکز نوار غزه به بیمارستان شهدای الاقصی خبر داد.

منابع خبری فلسطینی همچنین از برخاسته شدن دود غلیظ از منطقه شیخ رضوان و مسجد تقوا در شهر غزه خبر دادند.

وزارت امور داخلی فلسطین در غزه در این باره اعلام کرد بر اثر حمله توپخانه ای اشغالگران به محله شیخ رضوان در شهر غزه، چند فلسطینی شهید و شمار دیگری زخمی شدند.

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین درحالی وارد سی و نهمین روز شده است که رژیم صهیونیستی در حملات خود به نوار غزه علاوه بر زنان و کودکان و ارتکاب جنایات جنگی، به بیمارستان ها هم حمله می‌کند و مانع از ورود سوخت به نوار غزه برای تأمین برق بیمارستان ها شده که این امر به از کار افتادن ژنراتورهای بیمارستان ها و قطع برق منجر شده است. بر اثر حملات وحشیانه صهیونیست ها به غزه تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ فلسطینی شهید و ۲۹ هزار دیگر زخمی شده اند.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی و پس از چند روز ورود زمینی صهیونیست ها با تانک های پیشرفته به غزه، عملا این منطقه به گورستان تانک ها و نظامیان صهیونیست تبدیل شده و رزمندگان مقاومت بیش از یکصد تانک، نفربر و خودروی زرهی پیشرفته صهیونیست ها را هدف قرار داده و خسارت های سنگینی به رژیم اشغالگر قدس وارد کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha