۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85293850
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: مردم پایبند به نظام و انقلاب هستند

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد با اشاره به استقبال پرشور مردم از سفرهای استانی رییس جمهور گفت: این شور و هیجان مردم نشان دهنده رضایت‌مندی مردم از انقلاب و نظام است که در هرحال همچنان به این ارزش ها پایبند هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در جمع نمازگزاران این هفته بروجرد افزود: یکی دیگر از علت‌های این استقبال پرشور مردم از سفرهای استانی رییس جمهور این است که دولت در حقیقت به صورت زیربنایی اقدامات مطلوبی انجام داده و مشکلاتی همچون تورم به مدیریت ضعیف برخی مدیران بازمی گردد که باید این مدیران را کنار گذاشت.
وی اظهار کرد: متاسفانه برخی مدیران ضعیف را از جایی برمی دارند و در جای دیگری و پست مدیریتی دیگری مشغول می کنند که با این شیوه کاری پیش نمی رود و مشکل حل نمی شود.
امام جمعه بروجرد با تاکید بر استفاده از مدیران کارآمد در لرستان اضافه کرد: اگر در استان ما مشکلاتی وجود دارد و خوب کار نشده نشانه ضعف مدیران است و باید در شیوه مدیریت دقت نظر بیشتری صورت گیرد و مدیران ضعیف حذف شود.
حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه شکست رژیم کودک کش اسراییل قطعی است، ادامه داد: جنایت های رژیم صهیونیستی در طول تاریخ بی نظیر است با تخریب منازل مسکونی، بیمارستان ها، کشتن زنان و کودکان و خبرنگاران جنایت های فراوانی مرتکب شده است.
وی با بیان اینکه جنایت های رژیم صهیونیستی بدتر از یزید هم بوده است، گفت: به طور قطعی اسراییل توان ادامه این جنگ را ندارد و طولانی شدن این جنگ شهری به ضرر رژیم صهیونیستی است.
امام جمعه بروجرد با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: بسیج یک گروه نیست درواقع بسیج یک فرهنگ است که دربرگیرنده ایمان و اعتقاد، مدیریت جهادی، فرهنگ ایثار و شجاعت، ساده زیستی و صداقت است.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به روز پرستار و سالروز میلاد حضرت زینب (س) افزود: حضرت زینب(س) بزرگترین پرستار میدان کربلا بود و به درستی تولد ایشان به عنوان روز پرستار نام گذاری شده است.
وی با اشاره به اینکه پرستاران کار سختی دارندف اظهار کرد: مسوولان باید به خوبی قدردان کار پرستاران باشند زیرا این قشر در تمام روزهای سال خالصانه زحمت می کشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha