۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85294357
T T
۱۹ نفر

برچسب‌ها

سامانه بارشی وارد استان اصفهان می‌شود

اصفهان - ایرنا -کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از ورود سامانه ناپایدار جوی از بعدازظهر روز دوشنبه به استان خبر داد و گفت: با ورود این سامانه از سمت مناطق غرب و جنوب به استان از میزان آلاینده‌ها کاسته خواهد شد.   

محمد رضا رفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف و باران در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان با فعالیت این سامانه پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه به نسبت سامانه قبلی از فعالیت بهتری برخوردار است، ادامه داد: بارش‌ها در مناطق همجوار با استان‌های همجوار چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و افرادی که قصد سفر به این مناطق را دارند مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

به گفته وی، جو پایدار و سکون هوا برای امروز (شنبه) تا روز دوشنبه در استان اصفهان پیش بینی شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت : دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۱۰ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته ۲ درجه سردتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۲۲ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات به ۶ درجه سانتی‌گراد رسید.

رفیعی گفت: خوروبیابانک با دمای ۲۰ و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha