۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85294558
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه دزفول: کودکان فلسطینی رژیم جنایتکار صهیونیستی را بی‌آبرو کردند

دزفول – ایرنا – امام جمعه دزفول گفت: کودکان مظلوم و مقتدر فلسطین با دستان کودکانه خود هیمنه رژیم غاصب را در هم کوبیدند و این رژیم جنایتکار را در عالم بی‌آبرو کردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام‌پور روز شنبه در اجتماع مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه در حرم حضرت سبزقبا(ع) با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین افزود: آمریکا و اسراییل که روزی خود را ابرقدرت‌های عالم می‌دانستند کارشان به کودک کشی و نسل کشی کشیده شده است.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسراییل را در هم کوبید، ادامه داد: دلیل کشتار کودکان فلسطینی به دست جنایتکاران صهیونیستی این است که آنها به این نتیجه رسیده‌اند که راه مقابله با مقاومت در غزه، از بین بردن کودکان به عنوان نسل‌های آینده مقاومت است.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه سن مبارزه با رژیم صهیونیستی در فلسطین در حال کاهش است، بیان کرد: دیروز جوانان و میانسالان فلسطینی در میدان مبارزه بودند ولی امروز کودکان فلسطینی همان مسیر مقاومت را طی می‌کنند.

وی افزود: اسراییل برای جلوگیری از سربلند کردن یک موسی در فلسطین، راه فرعون‌های گذشته را با نسل کشی و کودک کشی طی می‌کند.

حجت الاسلام بهرام پور گفت: اسراییل می‌داند که فردایی نخواهد داشت و نسل جدید فلسطین، پیرو حیدر کرار (ع) هستند و درهای خیبر را از جا خواهند کند.

وی با بیان اینکه امروز کودکان فلسطینی با اسراییل غاصب کاری کرده‌اند که امان از اسراییل بریده شده است، افزود: به زودی دستان خیبر شکن این کودکان مقدمه اقامه نماز فتح در مسجد الاقصی را فراهم می‌کند.

امام جمعه دزفول اظهارکرد: همانطور که موشک باران شهرهای ایران توسط صدام بعثی منجر به خالی شدن جبهه‌ها نشد، بمب‌های سنگین رژیم صهیونیستی نیز نخواهند توانست جلوی پیروزی مقاومت را بگیرند.

وی افزود: اسراییل به دنبال احیای آبروی از دست رفته خود پس از شکست مفتضحانه در طوفان الاقصی است ولی باید بداند که این شکست غیرقابل ترمیم است.

حجت الاسلام بهرام‌پور گفت: فتح نهایی نصیب مردم فلسطین است و وعده خدا که همان پیروزی مظلومان بر ظالمان است با نصرت خداوند به زودی محقق می‌شود.

وی با انتقاد از کسانی که مقاومت را محکوم می‌کنند، ادامه داد: آزادی هزینه دارد و مردم فلسطین با تقدیم هزاران شهید در حال پرداخت هزینه آزادی کشور خود هستند و به زودی این فتح نصرت نیز نصیب آنها می‌شود.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه مقاومت فلسطین در حال تبدیل به یک الگوی جهانی است، تصریح کرد: مردم بابصیرت ایران اسلامی ثابت کردند که همواره در صحنه مبارزه با ظالمان عالم هستند و زیر علم ولایت فقیه آماده با رژیم صهیونیستی مبارزه خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر کشور، اجتماع مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه با حضور دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم در شهرهای دزفول، شوش و اندیمشک برگزار شد.

اجتماع مردم دزفول در حرم حضرت سبزقبا(ع)، اجتماع مردم شوش در حرم دانیال نبی(س) و اجتماع مردم اندیمشک در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و درخواست‌ها برای متوقف کردن ماشین کشتار اسراییل روبه افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی‌وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم می‌گوید که اصلا مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه‌ها و طرح‌های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

آمار شهدای فلسطینی اعم از زنان و کودکان بی‌دفاع روز به روز در حال افزایش است و دولت‌های غربی در سایه حمایت تمام قد از جنایات رژیم صهیونیستی، به تمامی معیارها و قوانین ‌بین‌المللی حقوق بشری پشت کرده‌اند.

بیشترین آمار شهدا در حملات رژیم صهیونیستی به غزه را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند به طوری که براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای غزه به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده که از این تعداد پنج هزار از شهدا کودک و ۳ هزار و ۳۰۰ نفر زن هستند.

رژیم صهیونیستی با حملات خود به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در غزه و همچنین، ممانعت از ورود سوخت به این منطقه موجب شده تا علاوه بر شهادت مجروحان، تعدادی از کودکان نارس نیز که در دستگاه‌های مخصوص قرار داشتند نیز به علت نبود انرژی به شهادت برسند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از مجموع ۳۵ بیمارستان غزه فعالیت ۲۵ بیمارستان به دلیل خسارت ناشی از بمباران یا کمبود سوخت، متوقف شده است.

جنایتهای رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه به حدی شدید بوده که مردم در بسیاری از شهرهای کشورهای جهان در حمایت از آنها به خیابان آمده و جنایت صهیونیستها را محکوم کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha