۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 1102
کد خبر: 85294917
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجمع همدلانه مردم سمنان در حمایت از مظلومیت غزه + فیلم

سمنان- ایرنا- مردم شهر سمنان با تجمع پرشور در معراج‌الشهدای میدان سعدی، با مردم مظلوم غزه همدلی و از قساوت رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمع خودجوش مردم سمنان با حضور اقشار مختلف، خانواده‌های شهدا، مسوولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی به منظور اعلام حمایت همه‌جانبه از مظلومیت مردم غزه و دفاع از آرمان فلسطین برگزار شد.

حاضران در این آیین با اعلام انزجار از جنایات ضدانسانی رژیم صهیونیستی به پشتیبانیِ استکبار جهانی، همراهی و همدلی مردم جهان را در محکومیت این جنایات ضدبشری خواستار شدند.

شهروندان سمنانی با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» جنایات رخ‌داده در غزه از سوی صهیونیسم را بدون حمایت آمریکا غیرممکن دانستند و بر ورود و تصمیم‌گیری قاطعانه سازمان‌های ‌بین‌المللی برای دفاع از مظلومیت غزه تاکید کردند.

تجمع همدلانه مردم سمنان در حمایت از مظلومیت غزه + فیلم

از بین رفتن ارزش های انسانی، نسل‌کشی مشهود کودکان، حمله به بیمارستان و مردم در حال درمان، قطع آب و برق و آذوقه بر روی مردم غزه، سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر علیه اقدام‌های رژیم اشغالگر و جنایات متعدد در حمله‌های وحشیانه یکماه گذشته، از جمله تاکیدهای مردم سمنان در محکوم کردن صهیونیسم و دفاع از مردم غزه در این تجمع بود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، معاونان استاندار، فرمانده انتظامی استان، فرماندار، شهردار، مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان و جمع کثیری از مردم شهر سمنان در این آیین حضور داشتند.

در پایان این آیین، قطعنامه‌ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به ویژه غرب و استکبار جهانی و هشدار به سازمانهای بین‌المللی همراه با لبیک و تکبیر حاضران قرائت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha