خروش استکبارستیزی سمنانی‌ها همنوا با فریاد مظلومیت غزه + فیلم

سمنان- ایرنا- راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور اقشار به ویژه نوجوانان و جوانان همراه بود و حاضران با شعارهایشان همنوایی و همدلی با مظلومیت مردم غزه را نیز فریاد کشیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور روزهای ارزشمندی در «مبارزه با استکبار» و دفاع از مظلومیت و حقانیت است و به نوعی، نمادی از مظلومیت‌خواهی و دفاع از مظلومان تلقی می شود.

امروز دانش آموزان و دانشجویان جای جای استان سمنان همگام با اقشار مردم و مسوولان و به ویژه خانواده شهدا، فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استکبار» و به ویژه «مرگ بر اسرائیل» سردادند و بر تداوم آرمانهای نظام اسلامی نسل به نسل به ویژه در بین نوجوانان و جوانان تاکید کردند.

خروش سیل مردم سمنان از میدان سعدی تا میدان امام(ره) از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و در نقاط مختلف نیز این آیین شکوهمند با همدلی مردم در ساعات مقرر آغاز و برگزار شد.

در آیین شهر سمنان حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، محمدجعفر عبداللهی رییس کل دادگستری استان، سرهنگ منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم(عج ) استان، سردار جلیل موقوفه ئی فرمانده انتظامی استان، محمد بهرامی فرماندار، به همراه جمعی از مسوولان حضور داشتند و سخنران این آیین نیز عباس مقتدایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بود.

خروش استکبارستیزی سمنانی‌ها همنوا با فریاد مظلومیت غزه + فیلم

پیوند یوم الله ۱۳ آبان با فریاد مظلومیت‌خواهی از غزه

اعلام آمادگی خودجوش جوانان و نوجوانان ایرانی در دوره کنونی برای حضور در سرزمین اشغالی فلسطین برای دفاع از کودکان بی دفاع جبهه مقاومت زیر رگبار گلوله رژیم کودکش اسراییل نمونه‌ای از تداوم راه شهدای دانش‌آموز سال ۱۳۵۷ است.

«روز مبارزه با استکبار» در سال ۱۴۰۲ حال و هوای دیگری دارد. اگر زمانی آزادی‌خواهی تنها فریاد بر سر طاغوت بود، امروز این فریاد بر سر رژیم غاصبی فرود می آید که هیچ ابایی از کودک‌کشی ندارد و روزهاست که دستش به خون صدها مسلمان در نوار غزه آغشته است.

امروز نوای نوجوانان و جوانان با نفس به شماره‌افتاده کودکان در غزه گره خورده و به پشتوانگی از آنان مشتهای گره کرده بر سر دشمنان اسلام و بدخواهان مسلمانان در هر نقطه از جهان به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی فرودخواهد آمد و پشتیبانی از حقانیت مقاومت با شعارهای همزمان در سراسر ایران اسلامی طنین‌انداز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha