۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85295085
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسئولان در خدمتگزاری به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند

سنندج-ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان‌، گفت: مسئولان و مدیران باید در زمینه خدمتگزاری به مردم سر از پا نشناسند و  همواره در دسترس باشند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و ما باید با تمام توان در خدمت آنان باشیم و در این زمینه هر کس خدمتگزارتر و مردمی‌تر باشد، به نظام و کشور وابسته‌تر است.

وی افزود: همه دولتمردان بویژه در دولت مردمی سیزدهم که مردم داری را در اولویت قرار داده است، باید تلاش کنند بیشتر با مردم بوده و این منش و مرام دولت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: مسئولان و خدمتگزاران نظام باید همواره در دسترس بوده و اقشار مختلف جامعه را به یک چشم نگاه کنند، چرا که وقتی کسی مسئولیتی را قبول می کند باید برای خدمتگزاری سر از پا نشناسد و بتواند باری از روی دوش مردم و نظام بردارد.

وی گشاده رویی، خوشرویی و پرهیز از تکبر و استکبار(خودبزرگ بینی)را از جمله خصلت‌های مدیران و مسئولان اعلام کرد و گفت: همه ما باید برای رفع مشکلات مردم وقت گذاشته و به جای امروز و فردا کردن، در سریعترین زمان ممکن، پاسخگوی مطالبات آنان باشیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی همچنین از مدیران و مسئولان خواست، در جلسات آمار و اطلاعات به همراه داشته باشند و درصورت نیاز بلافاصله گزارش خود را ارائه دهند.

وی خواستار تلاش برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام شد و گفت: ما تلاش می‌کنیم صدای شما را به گوش مسئولان زیربط و وزارتخانه‌های مربوطه برسانیم.

حوزه فرهنگ دهگلان تقویت شود

امام جمعه شهرستان دهگلان هم در این جلسه اظهار کرد: شهرستان دهگلان در حوزه فرهنگ با مشکلاتی مواجه است و در این زمینه ضعف‌هایی دارد و خیلی مورد توجه قرار نگرفته است.

ماموستا عبدالسلام محمدی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم در زمینه مشکلات فرهنگی شهرستان انجام نمی‌شود، ادامه داد: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی ما به بودجه و اعتبار نیاز دارد تا مسئولان فرهنگی بتوانند بهتر در این حوزه فعالیت داشته باشند.

وی یادآور شد:جذب نیروهای بومی فرهنگی در بخش فرهنگ شهرستان یکی دیگر از مطالبات و خواسته‌های ما است که امیدواریم این مهم نیز مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دهگلان نیز در این جلسه اظهار کرد: دهگلان از ۱۶سال پیش به شهرستان ارتقا پیدا کرده است اما از لحاظ زیرساختی آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

معتصمی افزود: یکی از مشکلات موجود در این شهرستان مربوط به ادارات است و برخی از ادارات ما هنوز به عنوان نمایندگی اداره می‌شوند، ضمن اینکه در این شهرستان اداراتی همانند اوقاف و تعزیرات وجود ندارد که انتظار داریم مسئولان استان به این مسائل توجه داشته باشند.

وی یادآور شد: این شهرستان با موانع و مشکلات دیگری مواجه است که بخش عمده‌ای از آن احصا شده و بصورت مکتوب در اختیار دفتر نماینده ولی فقیه برای پیگیری قرار گرفته است.

در این جلسه از تعدادی از مدیران برتر شهرستان دهگلان تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha