۲۳۱ پرستار نمونه استان فارس تقدیر شدند

شیراز-ایرنا-بمناسبت روز پرستار در آیینی با حضور مسولان استانی از ۲۳۱ پرستار نمونه کشوری و استانی فارس،تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز شنبه در آیین تقدیر از پرستاران نمونه بیمارستانهای فارس و گرامیداشت روز پرستار با محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه گفت: جامعه پرستاری در تمام دنیا در هر شرایطی از جمله جنگ و بمباران بر بالین بیمار حاضر هستند.

مهرداد شریفی افزود: حوزه پرستاری دارای سه ضلع شامل دفتر پرستاری، نظام پرستاری و دانشکده پرستاری و مامایی است و تلاش کرده‌ایم تا این سه ضلع در کنار هم مسایل حوزه پرستاری را پیگیری و حل کنند.

او با اشاره به تلاشهای دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه مسایل مربوط به پرستاران گفت: در حیطه تعرفه پرستاری چالشهایی وجود داشت که با همکاری و همفکری شما پرستاران، بخش زیادی از این چالشها برطرف شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت گفت: در سه سال مبارزه سخت با ویروس کرونا، همکارانی را از دست دادیم، اما جامعه پرستاری در تمامی بحرانها در کنار سایر کادر درمان حضور داشته اند و این راه همچنان ادامه دارد.

او همچنین با تقدیر از خانواده های پرستاران که همیشه همراه پرستاران هستند، گفت: تاکنون حدود ۳۰۰ پرستار دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای حضور در غزه و کمک رسانی به مردم مظلوم فلسطین داوطلب شده اند.

امضای طومار از سوی کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و رونمایی از کتاب مجموعه عکس «مدافعان سلامت»، اثر «هاشم عرفان منش»، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha