تقدیر از پرستاران بیمارستان اسلامشهر همزمان با ولادت حضرت زینب(س) + فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی کشور همزمان با فرا رسیدن روز پرستار با حضور سرزده در بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر از خدمات پرستاران تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز بهاروند شامگاه شنبه با همراهی تنی چند از مسوولان قرارگاه جهادی مهر خاتم و همزمان با ولادت خجسته حضرت زینب کبری(س) که به نام روز پرستار مزین شده است، در بیمارستان امام رضا(س) اسلامشهر حضور یافتند.

آنها با اهدای گل و پخش شیرینی از خدمات پرستاران این مرکز درمانی تقدیر و تشکر کردند.

همچنین بهاروند دقایقی را پای درد دل پرستاران نشست و زحمات شبانه روزی کادر درمان در جای جای ایران اسلامی را در راه خدمت به سلامت مردم ستود.

تقدیر از پرستاران بیمارستان اسلامشهر همزمان با ولادت حضرت زینب(س) + فیلم

بهاروند در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: مدافعان سلامت در دوران دفاع مقدس و چه زمانی که کشور درگیر ویروس منحوس کرونا بود با رشادت‌ و ایثار شبانه روزی خود خدمات قابل توجهی به مردم ارائه کردند.

وی افزود: پرستاران و کادر درمان در حوزه تامین اجتماعی خدمات بسزایی در حوزه درمان به جامعه هدف دارند و بنابر گفته رهبر معظم انقلاب این عزیزان رزمندگان حوزه سلامت هستند.

تقدیر از پرستاران بیمارستان اسلامشهر همزمان با ولادت حضرت زینب(س) + فیلم

بهاروند این را هم گفت که وقتی کشور درگیر بیماری کرونا بود کادر درمان بویژه پرستاران با دل و جان به صورت شبانه روزی برای شفای بیماران تلاش کردند.

وی یادآور شد: این وظیفه ما بود که در شب ولادت حضرت زینب کبری(س) به نیابت از رییس و مسوولان سازمان تامین اجتماعی از زحمات آنها قدردانی کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha