۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۲۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85295248
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پرستاران بیمارستان سوم شعبان دماوند تجلیل شدند

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۲۵
کد خبر: 85295248
پرستاران بیمارستان سوم شعبان دماوند تجلیل شدند

دماوند - ایرنا - پرستاران بیمارستان سوم شعبان دماوند بمناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها از سوی فرماندار مسئولان بیمارستان و نماینده مجلس شورای اسلامی تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا ، مراسم گرامیداشت روز پرستار به‌مناسبت سالروز تولد حضرت زینب(س)در بیمارستان سوم شعبان دماوند برگزار شد.

صبر و استقامت پرستاران مثال زدنی است

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان سوم شعبان اظهار داشت: صبر و استقامت پرستاران مثال زدنی است؛ ایام همه گیری کرونا شاهد بودیم که کسی چگونه در شرایطی که افراد از خانواده خود فاصله می‌گرفتند.

پرستاران بیمارستان سوم شعبان دماوند تجلیل شدند

وی افزود: پرستاران مادرانه و پدرانه بدون هیچ چشمداشتی خدمات ارائه می‌کردند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: آنان به صورت شبانه روز با صحنه‌های ناراحت کنند مواجه هستند و این صبر و مقاومت و از خودگذشتگی آنان موجب می شود شاهد بهترین خدمات باشیم و حقیقات شایسته بهترین تقدیرها نیز هستند.

کلینیک دیابت در بیمارستان سوم شعبان دماوند به دلیل مشکلات جسمی و مالی بیماران دیابتی راه اندازی شد

پرستاران بیمارستان سوم شعبان دماوند تجلیل شدند

باقرکاظمی مدیر پرستاری بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: بخش پرستاری بیمارستان سوم شعبان دماوند یکی از ۹ ایده برتر بهره‌وری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را کسب کرده زیرا یکی از اقدامات بخش پرستاری بیمارستان سوم شعبان این است که پس از پایان دوره بستری بیمار، با وی تماس گرفته حاصل و وضعیت جسمی وی پیگیری می شود.

وی افزود: کلینیک دیابت نیز در این مرکز به دلیل مشکلات جسمی و مالی بیماران دیابتی راه اندازی شده که هفته به هفته با بیماران در تماس هستیم تا عوارض بیماری را کاهش دهیم.

کاظمی همچنین از راه اندازی کلینیک فشار خون در این بیمارستان در ماه آینده خبر داد و گفت: در زمینه آموزش سلامت جامعه ایده های زیادی داریم که یکی از این اقدامات تهیه فایل های تصویری با موضوع شناسایی علائم بیماری ها و ارسال آن در رسانه ها است.

این مقام مسئول ادامه داد: طبق آمار، ورودی بیماران ما در این بیمارستان افزایش یافته است بطوری که در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به ۶ماهه نخست سال گذشته ۳۰ هزار بیمار به اورژانس بیشتر حضور داشتند که این مهم به دلیل اطمینان بیماران به بیمارستان است.

وی گفت: البته هنوز برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند تامین زیرساخت ها هستیم ولی تمام تلاش ما در این منطقه این بوده که خدمات لازم را به بیماران ارائه دهیم.

مدیر پرستاری بیمارستان سوم شعبان دماوند درباره مشکلات این مرکز درمانی اظهار کرد: این بیمارستان با کمبود تخت در بخش ها مواجه است بطوری که شاهد انتظار بیمار برای بستری شدن در اورژانس هستیم و عدم وجود پرستار بومی در منطقه نیز از دیگر مطالبات ما است چرا که برای اسکان آنان مشکلاتی داریم.

وی ادامه داد: هم اکنون با کمک دانشگاه آزاد دماوند و خیرین تعداد محدودی از شهرستان ها پرستار به این منطقه حضور یافتند اما نیازمند خدمات بهتر برای پرستاران غیربومی هستیم تا شاهد مهاجرت آنان نباشیم.

این مقام مسئول بیان داشت: از دیگر مشکلات بعدی بحث ایمنی و امنیت اورژانس در این منطقه است که البته چند ساعتی نیرو از انتظامی حضور دارند ولی نیازمند افزایش زمان خدمات آنان هستیم.

توسعه بخش درمانی و بیمارستانی شهرستان دماوند در دست پیگیری است

پرستاران بیمارستان سوم شعبان دماوند تجلیل شدند

حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند در آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان سوم شعبان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در راستای توسعه بخش درمانی و بیمارستانی شهرستان توسط مسئولان منطقه و هیات مناها در حال پیگیری است، استفاده از ظرفیت خیرین است که هم اکنون بخش جراحی این بیمارستان نیز در دستور کار قرار دارد.
وی به دیگر مطالبات همچون پیش بینی مکانی جهت استقرار و استراحت پرستاران و پزشکان با حمایت خیرین اشاره کرد و گفت: قطعه زمینی نیز در اطراف بیمارستان پیش بینی شده و در حال انجام فعالیت های قانونی است تا بتواند در طرح های بلندمدت موثر واقع شود.

افزودن ۱۶۰ تخت به بیمارستان سوم شعبان دماوند بسیاری از مطالبات مردم را برطرف می‌کند

مجتبی بنداد کرمانی، رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند در آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان سوم شعبان اظهار داشت: خیرین سلامت، پشتوانه بخش درمان و بیمارستان ها و همچنین تامین کننده نهادهای درمانی هستند و خداوند را شاکریم که در شهرستان نیز خیرین پای کار هستند و هر روز نیز اعلام آمادگی بیشتر می کنند.

وی افزود: شهرستان دماوند با توجه به شرایط جغرافیایی و وجود دو محور مواصلاتی و حضور کارگران فصلی، شاهد افزایش مراجعه کنندگان به بیمارستان هستیم که در برخی موارد شرایط مطلوبی نیز ندارند و به شدت نیازمند خدمات رسانی هستند که در این شرایط پرستاران به واسطه رسالتی که بردوش دارند با جان و دل خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند بیان داشت: گرچه پیش بینی می‌شود با راه اندازی مجدد بیمارستان حضرت فاطمه و الغدیر حجم مراجعات به بیمارستان سوم شعبان دماوند کم شود اما امروز ورودی ماه به ماه این مرکز درمانی ۱۷ درصد بیش از ماه به ماه سال قبل است که باید برای خدمات بیشتر به فکر توسعه و افزایش تخت‌ها باشیم.

کرمانی ضمن تشکر از مسئولان منطقه که در کنار خیرین در جهت توسعه و تامین زیرساخت‌ها این مرکز را یاری کردند، گفت: این بیمارستان از شهرستان‌های اطراف نیز تحت پوشش قرار می دهند که لازم است ۱۶۰ تخت به بیمارستان افزوده شود که تحقق این مهم بسیاری از مطالبات را برطرف میکند.

موافقت‌نامه اصولی راه‌اندازی دستگاه ام‌آر.آی در بیمارستان سوم شعبان دماوند صادر شد

پرستاران بیمارستان سوم شعبان دماوند تجلیل شدند

سیداحمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان سوم شعبان دماوند اظهار داشت: موافقت‌نامه اصولی راه‌اندازی دستگاه ام‌آر.آی در بیمارستان سوم شعبان دماوند صادر شد تا جهت ارائه خدمات به منطقه شرق استان تهران قرار گیرد.

وی افزود: بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برای تامین آشامیدنی پایدار دو شهرستان و یک هزار میلیارد تومان تحول راه و دیگر موارد اعتبارات خوب صورت گرفته و به دنبال توسعه بیمارستان نیز هستیم.

نماینده مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی قدردان زحمات پرستاران است و امید است دولت توجه بیشتری داشته باشد؛ باید با ایجاد انگیزه جلوی مهاجرت ها گرفته شود تا انگیزه را در بین پرستاران افزایش دهیم.

رسولی‌نژاد گفت: تلاش می‌کنیم حضور خیرین در مسیر تحول و توسعه بیمارستان سوم شعبان سرعت یابد.

در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از پرستاران بیمارستان سوم شعبان تجلیل به‌عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha