سیل خروشان مردم در راهپیمایی‌ها رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد + فیلم

گرگان - ایرنا - فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: حضور پرشور و خروشان مردم جهان در راهپیمایی‌های ضدصهیونیستی، سبب نابودی آن رژیم کودک‌کش خواهد شد.

سردار علی ملک‌شاهکوهی عصر شنبه در حاشیه راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون روزهایی را سپری می‌کنیم که در جهان اسلام شاهد اتفاقات تاریخی از جمله جنگ، نسل‌کشی و کودک‌کشی در فلسطین اشغالی و غزه هستیم.

وی تاکید کرد: بدون شک نه تنها مردم مسلمان جهان، بلکه هر انسان آزاده و دارای تفکر انسان دوستانه و بشردوستانه از این جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی دلش به درد و خونش به جوش می‌آید.

ملک شاهکوهی گفت: این چنین جنایاتی سبب شده تا مردم جهان احساس کنند که مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه به ویژه زنان و کودکان به حمایت آنان نیاز دارند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: مردم جهان با حضور در راهپیمایی‌ها و تظاهرات گسترده خشم، نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونسیتی اعلام داشته و نشان دادند به منظور دفاع و پشتیبانی از مردم غزه در میدان هستند.

ملک‌شاهکوهی یادآور شد: البته حضور ملت ایران و مسلمانان جهان در حمایت و پشتیبانی از فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی مربوط به این ایام اخیر نیست و آنان همیشه بعد از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی معمار کبیر انقلاب به نام روز جهانی قدس، در میدان بودند.

وی اضافه کرد: اگر چنانچه نیاز به حضور ما در منطقه درگیری باشد، همچنان که در این راهپیمایی‌ها حضور داریم، برای جنگ با رژیم صهیونیستی نیز آماده نبرد تا نابودی کامل این رژیم کودک‌کش هستیم.

خیانت سران برخی کشورها فراموش شدنی نیست
فرمانده مرزبانی گلستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: خیانت سران برخی کشورها به خصوص کشورهای مسلمان که باید جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و از مظلومان فلسطین و غزه حمایت کنند، فراموش شدنی نیست.

سرهنگ احمدرضا حاتمی اظهار داشت: مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان اسلام پس از سخنان امام راحل مبنی بر این که فلسطین پاره تن اسلام است، در تمام صحنه‌ها برای دفاع مردم مظلوم فلسطین حضور دارند.

وی بیان کرد: حمایت نکردن از گروهی نظامی که تلاش و کوشش در جهت حمایت از سرزمین و مردم کشور خود دارند، خیانت و جنایتی بزرگ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha