طوفان الاقصی به جنایات رژیم غاصب صهیونیست پایان خواهد داد

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان گفت: حرکت طوفان الاقصی که پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بوده و به طور قطع با تداوم آن پایان خواهد داد.

به گزارش ایرنا، علی محمد زنگانه عصر شنبه در اجتماع مردمی محکومیت جنایات غیرانسانی و غیراخلاقی رژیم غاصب صهیونیستی در شهر گرگان، اظهار کرد: این رژیم غلصب صهیونیست برای جبران شکست از طوفان الاقصی دریافت کرده دست به جنایات گسترده می‌زند، محکوم می‌کنیم.

وی ادامه داد؛ این رژیم جعلی تلاش دارد تا مشروعیت خود را در منطقه و بین اعراب مرتجع حفظ کند ولی از بین رفته و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، قابل ترمیم نیست.

زنگانه خاطرنشان کرد: حضور سران آمریکا در رژیم غاصب صهیونیستی تا به این رژیم روبه موت، موجودیت بدهد، با حرکت طوفان الاقصی دیگر کارساز نیست.

استاندار گلستان گفت: با جبهه‌های مقاومت که از سوی شهید قاسم سلیمانی در منطقه تشکیل شده و در میدان حاضر هستند، آمریکا نیز نمی‌تواند از این رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کند.

وی با اشاره به اینکه وعده الهی، پیروزی حق علیه باطل را تصمین می‌کند، گفت: این رژیم غاصب صهیونیستی خودش روی به جنگ آورده و عجله برای نابودی دارد.

وی یادآور شد: اکنون بیش از ۹ میلیون نفر از مردم کشورمان در پویش حمایت از مردم غزه ثبت‌نام کرده و آماده جنگ با ڔژیم غاصب صهیونیستی هستند.

زنگانه، شعار حرکت طوفان الاقصی را آزادی فلسطین دانست و افزود: این نگاه منطبق با انقلاب اسلامی مردم ایران بوده و به زودی ابهت پوشالی این رژیم جعلی برچیده می‌شود.

راهپیمایی محکومیت جنایات غیرانسانی و غیراخلاقی رژیم غاصب صهیونیستی راس ساعت ۱۵ امروز شنبه از میدان شهرداری (وحدت) با حضور پرشور آحاد جامعه به ویژه نسل جوان آغاز و راهپیمانان مسیر خیابان شهید بهشتی تا سه راه بانک ملی این شهر را با سردادن شعارهای ویژه این ایام و حمایت از مردم مظلوم غزه طی کردند.

همچنین راهپیمایی حمایت از مردم غزه همزمان با سراسر کشور در بیش از ۴۰ نقطه این استان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.
حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha