۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85296362
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کارخانه نساجی جمعیت هلال احمر در لرستان راه اندازی می‌شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: کارخانه نساجی تامین اقلام مورد نیاز جمعیت هلال احمر در شهرستان دلفان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز یکشنبه در آئین بهره‌برداری از واحد تولیدی مبلمان شهری دلفان افزود: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با رییس و پیگیری های دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، کارخانه نساجی به منظور تامین اقلام امدادی مورد نیاز جمعیت هلال احمر در استان ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت شرکت صنایع نساجی هلال ایران اظهار داشت: براساس مذاکرات صورت گرفته شرکت‌های تولیدی به استان لرستان منتقل خواهد شد.

زیویار با بیان اینکه فاز نخست ساخت این کارخانه طی چند روز آینده راه‌اندازی خواهد شد، اضافه کرد: در صورت راه‌اندازی هر ۲ فاز برای ۶۰۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد شد.

وی همچنین در مورد کارخانه افتتاح شده تولید مبلمان شهری دلفان گفت: این کارگاه در نوع خود در سطح کشور خاص و در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال احداث شده است.

زیویار با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۳۱ نفر به‌صورت مستقیم فراهم شده است، افزود: این طرح با هدف تامین نیازهای مبلمان شهری نورآباد احداث شده است و علاوه بر این، تولیدات این واحد به شهر و استان‌های مجاور صادر می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha