مشارکت حداکثری در انتخابات بمباران رسانه ای دشمنان را خنثی می‌کند + فیلم

اصفهان - ایرنا - فرماندار اصفهان گفت: رسانه‌های بیگانه و دشمنان نظام اسلامی با روش‌های مختلف و جنگ ترکیبی در تلاشند که مردم را از انقلاب و نظام اسلامی ناامید کنند، مشارکت و حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات، بمباران رسانه ای دشمنان را خنثی خواهد کرد.

محمد علی احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان بدنبال این هستند که اقدامات انجام و خدمات نظام اسلامی را کوچک جلوه دهند و نقاط ضعف کشور را بزرگنمایی کنند.
فرماندار شهرستان اصفهان با بیان اینکه باید برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تلاش کنیم، اظهار داشت: خون پاک هزاران شهید برای عزت و سربلندی این نظام ریخته شده است.
وی اضافه کرد: کمیته مشارکت در هر کدام از دستگاه های اجرایی تشکیل شده و جلسات این کمیته با گروه های موثر از جمله ائمه جماعات، اهالی رسانه و هیات های ورزشی برگزار خواهد شد تا این گروه‌ها اقدامات لازم را از طریق ارتباط با گروه‌های مختلف مردم برای افزایش مشارکت انجام دهند.
احمدی ابراز امیدواری کرد که بر اساس ساختارهای پیش بینی شده برای تبیین مشارکت شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و مبتکرانه توسط دستگاه های اجرایی باشیم.
وی با اشاره به تاثیر گذاری رای جوانها و رای اولی ها در انتخابات و پیشرفت و تعالی کشور خاطرنشان کرد: رای این گروه از جامعه آغاز حرکتی برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی، تعالی کشور و دستیابی به اهداف شهداست.
وی بیان کرد: تلاش شده تا از جوانان در هیات اجرایی و عرصه برگزاری و اجرای انتخابات استفاده کنیم و ازآنان به‌عنوان عوامل اجرایی پای صندوق ها استفاده شده تا خودشان در انتخابات سالم نقش آفرین باشند.
احمدی گفت: مردم، ناظران و مجریان انتخابات هستند و با مشارکت بالا می توانند تاثیر فوق العاده ای در پیشرفت کشور داشته باشند.
وی با بیان اینکه ۷۲۵ نفر برای حوزه انتخابیه اصفهان ثبت نام کردند که ۲۸ نفر آنها انصراف دادند، گفت: از مجموع ۶۹۷ نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان بیش از ۵۰ درصد از داوطلبان نمایندگی در هیات اجرایی انتخابات اصفهان تأیید صلاحیت، حدود ۲۳ درصد عدم تأیید صلاحیت و ۲۷ درصد عدم احراز صلاحیت شدند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha